اقتصادی

در نشست خبری مدیر عمارت سلطانیه بیان شد:

ارائه خدمات عروسی اقساطی بدون کارمزد 

کد خبر : 56656

مدیر تالارهای “عمارت سلطانیه” گفت:در راستای سخنان رهبری منوط بر کاهش دغدغه‌های جوانان در حوزه ازدواج، ازدواج آسان را سرلوحه برنامه ریزی خود قرار دادیم.

به گزارش صبح مشهد، مرادیان در اولین نشست خبری “عمارت سلطانیه” که در تالار این عمارت در روز چهارشنبه برگزار شد افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه، ازدواج و تشکیل خانواده برای جوانان و خانواده‌هایشان به یک معضل و دغدغه بزرگ تبدیل شده است.

آسان گرفتن در پرداخت هزینه‌ها

وی ابراز کرد: ازدواج مانند بهار که فصل سرسبز طبیعت بوده، باید در فصل جوانی صورت بگیرد که این امر اگر به موقع انجام شود نتایج و آثار گرانقدری به همراه دارد.

مرادیان اضافه کرد: ازدواج آسان پارامترها و مقایس های مختلفی دارد که در این‌جا تنها به وجهی از آن که در راستای اهداف عمارت هست صحبت میکنم.

وی بیان کرد: ما در عمارت سلطانیه بر آن هستیم تا با آسان گرفتن پرداخت هزینه‌های ازدواج، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان در این حیطه تا حد امکان کاهش بدهیم.

عروسی بگیر، به شرط اقساط

مدیر عمارت سلطانیه توضیح داد: آمار رو به کاهش ازدواج در سالیان گذشته بیان‌گر این موضوع بوده که تبلیغات گسترده مبنی بر ازدواج آسان تنها در حد حرف باقی مانده است.

وی ادامه داد: در راستای ترویج ازدواج آسان، این عمارت کلیه خدمات عروسی از قبیل آتلیه، میزبانی در تالار ، گل ارایی، سالن زیبایی عروس و داماد را با شعار “عروسی بگیر، به شرط اقساط” را در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌دهد.

معرفی مجموعه عمارت سلطانیه به مجموعه تجاری جهت خرید وسایل

مرادیان در پاسخ به خبرنگاران حاضر در این نشست خبری مبنی بر امکان خرید جهیزیه با شرایط عمارت پاسخ داد: با توجه به این‌که در قسمت پایینی تالارهای عمارت، مجموعه تجاری قرار گرفته، با همکاران در این مجموعه صحبت‌هایی شده تا تسهیلاتی برای زوج‌های معرفی شده از سمت عمارت در نظر بگیرند.

وی اضافه کرد: در راستای عمل کردن به شعار خود هزینه ورودی تالار حذف شده و به ازای هر مهمان با ارائه کلیه خدمات، مبلغ دو میلیون و ۶۰۰ هزار ریال از زوجین دریافت شده که خدمات گل ارایی مجلس، شمع ارایی، آتیش بازی، دیجی و… در بر می‌گیرد.

مرادیان در پایان اظهار کرد: ما در عمارت‌های سلطانیه موفق شدیم تا به شعار ازدواج آسان جامه عمل پوشانیده و کلیه خدمات مربوط به مراسم عروسی با شرایط دلخواه مخاطب را در اختیار او قرار داده و به این‌گونه یکی از دغدغه‌های زوجین و والدینشان را حذف کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن