اجتماعیزندگی

شادمانی مردم؛ مشهدی ها از بازی ایران برابر پرتغال مدعی به وجد آمدند

کد خبر : 16722

مردم مشهد از بازی تیم ملی فوتبال ایران در برابر تیم پرتغال در چارچوب رقابت های جام جهانی روسیه ۲۰۱۸ به وجد آمده و برای قدردانی از بازیکنان تیم ملی به خیابان ها ریخته و ابراز شادمانی کردند.

به گزارش صبح مشهد، مردم امشب بازی تیم ملی فوتبال ایران و پرتغال را به صورت دسته جمعی در منازل، سینماها، فرهنگسراها، کافی شاپ ها و دیگر مکان های عمومی به تماشا نشستند.
آنان با خرسندی از بازی غیرتمندانه و قوی بازیکنان تیم ملی ایران در مقابل یکی از قوی ترین تیم های فوتبال جهان، قدردانی و حمایت خود را از بازیکنان ایرانی با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و ابراز شادمانی در خیابانها اعلام داشتند.
به گزارش خبرنگاران ایرنا از مناطق مختلف شهر مشهد، هم اکنون صدای بوق ماشین ها و شیپورها در شهر طنین افکن شده است.
برخی از خیابان های این شهر نظیر بولوارهای نماز، هاشمیه، وکیل آباد، سیدرضی، سجاد، خیام، میدان های راهنمایی، تقی آباد و چهارراه لشکر مملو از فوتبال دوستان و جمعیت شادمان است و تردد در این خیابان ها به سختی انجام می شود.
همچنین موتورسواران فوتبال دوست با در دست داشتن پرچم ایران و نشانه هایی از شادمانی در مناطق مختلف شهر در حال تردد هستند.
گروهی از نیروهای امدادی، آتش نشانی، اورژانس ۱۱۵ و مامورین انتظامی نیز در کنار مردم برای کنترل و هدایت حوادث احتمالی در محل های مختلف شهر مستقر شده اند.
تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران دوشنبه شب در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، برابر تیم قدرتمند پرتغال با نتیجه یک بر یک بازی مقتدرانه ای را به نمایش گذاشت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن