اجتماعیزندگی

پالایشگاه خانگیران میزبان گردهمایی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شرکت ملی گاز

کد خبر : 16680

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از برگزاری گردهمایی فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج شرکت ملی گاز ایران به میزبانی این مجتمع گازی خبرداد.

به گزارش صبح مشهد یه نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، محمد رضا به آبادی با اعلام این خبر افزود: این گردهمایی از تاریخ چهارم تا ششم تیرماه در پالایشگاه هاشمی نژاد برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به محورهای این گردهمایی اشاره کرد و بیان داشت: تبیین همکاری بین بسیج و پدافند غیرعامل شرکت ملی گاز، پایش برنامه های قرآنی در حوزه های مقاومت بسیج، بررسی فضای مجازی و سایت ها، تدوین برنامه های سالانه حوزه های مقاومت بسیج و الگو برداری از تجربه های موفق پایگاه های بسیج از محورهای گردهمایی فرماندهان حوزه و پایگاه های مقاومت بسیج شرکت ملی گاز ایران است.

به آبادی تصریح کرد: در حاشیه برگزاری این گردهمایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، خودکفایی، مسئولیت اجتماعی و سه کارگاه جانبی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این همایش با حضور ۹۰ نفر از فرماندهان پایگاه های و فرماندهی و شورا برگزار خواهد شد تصریح کرد: این گردهمایی میزبان دو مهمان شامل سردار نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی و مهندس یوسفی پور رئیس ایمنی شرکت ملی گاز خواهد بود که این مهمانان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد همچنین به برنامه های این پالایشگاه در طول سال اشاره کرد و گفت: برگزاری شش رزمایش در سطح پایگاه های منطقه و شهرستان سرخس در جهت آمادگی نیروهای بسیج در مقابله با تهاجمات و تهدیدات دشمنان و فعالیت در بخش پدافند غیرعامل، برگزاری ۴۵ فعالیت عمده سالانه شامل جشنواره فرهنگی و ورزشی، اردوهای راهیان نور، پیاده روی آمادگی جسمانی و مسابقات ورزشی در مناسبت های ملی از برنامه های پایگاه مقاومت بسیج پالایشگاه هاشمی نژاد است.

گفتنی است: در شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد ۷۵۷ نیروی بسیجی، ۱۵۰ ایثارگر، ۴۵ جانباز، یک آزاده فعالیت دارد و این مجتمع تعداد هفت شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن