اجتماعیاستانیزندگی

مسئول دوچرخه سواری همگانی خراسان رضوی به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر مطرح کرد؛ مشهدی ها فقط یک قدم تا دوچرخه دار شدن بیشتر فاصله نخواهند داشت!

کد خبر : 16656

‍ ‌مسئول دوچرخه سواری همگانی استان خراسان رضوی،به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: مشهدی ها یک قدم تا دوچرخه دار شدن بیشتر فاصله نخواهند داشت!

به گزارش صبح مشهد، سید مجتبی جاودانی با بیان این که یکی از مشکلات عموم شهروندان تهیه دوچرخه مطلوب، استاندارد و مناسب از جهت قیمت و شرایط پرداخت بوده که کمیته دوچرخه سواری هیات همگانی استان خراسان رضوی و مشهد مقدس که در سال ٩۶ به عنوان برترین کمیته دوچرخه سواری همگانی در سطح کشور معرفی گردید ، با اشراف به این موضوع و خواسته متعارف غالب شهروندان به اینگونه مشاوره ها با همکاری باشگاه دوچرخه سواری شهر بهشت و به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر اقدام به مذاکره با چند برند معتبر و ارزنده برای ایجاد بستری مناسب جهت عرضه دوچرخه با ارایه تسهیلات خرید آگاهانه و پرداخت مناسب برای عموم شهروندان به وجود اورد.

همراهی ورزشکاران و مربیان باشگاه دوچرخه سواری شهر بهشت در مدیریت عرضه و اموزشهای اولیه دوچرخه سواری به شرکت کنندگان محترم نیز باعث رضایت مندی مخاطبین در اجرای مفید نمایشگاه میباشد.

همچنین امکان پارک سریع و رایگان خودرو در باغ هتل هما ، آموزش اولیه دوچرخه سواری و سایز نمودن دوچرخه در فضای اختصاصی پیست دوچرخه سواری زیر نظر کارشناسان و مربیان ارزنده و امکان استفاده رایگان از پیست دوچرخه سواری باشگاه شهربهشت(واقع در باغ مفرح هتل هما) با دوچرخه خریداری شده از نمایشگاه به مدت ۱۰ جلسه از جمله امتیازات این نمایشگاه میباشد.

اسکات،جاینت،ترنیکس،بلست،فاریس و ویوا از جمله برندهاییست که در این نمایشگاه عرضه میگردد.

این نمایشگاه از تاریخ بیست و نهم خردادماه به مدت ده روز از ساعت هفده الی بیست و سه در باغ و پیست دوچرخه سواری هتل همای شماره یک (هایت سابق)واقع در میدان احمد اباد و با شعار” نه به مواد مخدر” برگزار خواهد گردید.

در پایان بیان این نکته لازم است که کمیته دوچرخه سواری هیات همگانی استان خراسان رضوی با توجه به لزوم ترویج و ارتقاء سطح دوچرخه سواری همگانی شهر و استانمان امادگی کامل خود را جهت مذاکره با نمایندگیهای معتبر و مورد تایید در صورت در نظر گرفتن تسهیلات ویژه برای مخاطبین را اعلام می دارد .

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن