اجتماعی

توسط مرزبانان غیور خراسان رضوی؛ بیش از ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای استان کشف شد

کد خبر : 16650

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از درگیری مرزبانان خراسان رضوی با قاچاقچیان و کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در یک ماهه اخیر خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سردار” ماشاالله جان نثار” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و نیز جلوگیری از ورود مواد مخدر و توزیع آن، مرزبانان استان خراسان رضوی موفق به کشف بیش از ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در یک ماهه اخیر شدند.
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در ادامه عنوان داشت: مرزبانان خراسان رضوی در راستای حراست و حفاظت از مرزهای استان و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به خاک کشورمان، سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، نیروهای غیور مرزبانی در درگیری با قاچاقچیان و خودروهای ترانزیتی موفق به کشف ۱۳۸ کیلو گرم تریاک و ۱۶۶ کیلوگرم هروئین شدند.
سردار “جان‌نثار” ضمن تأکید مجدد بر هوشیار بودن مرزبانان خراسان رضوی، عرصه را برای فعالیت قاچاقچیان تنگ دانست و اظهار داشت: مرزداران استان خراسان رضوی با تلاش های شبانه روزی خود با هرگونه قاچاقچی مواد مخدر در مرزها و درون کشور بشدت برخورد می کنند و اجازه نخواهند داد تا جوانان عزیز کشورمان در دام قاچاقیان مواد مخدر گرفتار شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یازده − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن