اقتصادی

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد ؛ افتتاح واحد بسته بندی کشتارگاه مشهد کاهش قیمت گوشت را به دنبال دارد

کد خبر : 16617

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد از آغاز به کار واحد بسته بندی گوشت کشتارگاه مشهد با حضوررئیس شبکه دامپزشکی مشهد خبرداد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، مهندس اسماعیل نورمحمدی در حاشیه مراسم افتتاح واحد بسته بندی کشتارگاه مشهد،گفت: با توجه به ضرورت استفاده بهینه از امکانات وتجهیزات موسسه، موفق شدیم با ارتقاء تجهیزات و تاسیسات واحد بسته بندی آن را به یک واحد استاندارد و منطبق با دستورالعمل های دامپزشکی تبدیل کنیم.

وی با اشاره به نقش راه اندازی واحد بسته بندی در داخل کشتارگاه مشهد درتعدیل قیمت گوشت بسته بندی، افزود: ایجاد این واحد می تواند هزینه های کرایه حمل، بارگیری و تخلیه گوشت به سایر مراکز بسته بندی استان را که ده ها کیلومتر از کشتارگاه فاصله دارند کاهش دهد که در پی آن قیمت تمام شده گوشت برای مصرف کننده نیز با کاهش همراه خواهد بود.

رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد، ادامه داد: علاوه برتعدیل قیمت گوشت های بسته بندی، راه اندازی این واحد به شدت می تواند کاهش بارمیکروبی که براثر نقل و انتقالات لاشه ها صورت میگیرد، را در بر داشته باشد.

وی با تاکید بر تلاش موسسه صنعتی گوشت مشهد برای رعایت تمامی اصول بهداشتی و ایمنی سلامت در واحدبسته بندی، بیان داشت: تمامی مراحل ذبح، استحصال و بسته بندی گوشت زیر نظر متخصصین دامپزشکی و با درج لیبل و لوگوی کشتارگاه صنعتی گوشت مشهد صورت می پذیرد لذا خریداران محترم با اطمینان خاطر محصولات این موسسه را مصرف کنند.

نورمحمدی به مصرف کنندگان توصیه کرد: جهت حفظ موارد بهداشتی و ایمنی سلامت گوشت مصرفی خود را از این موسسه صنعتی گوشت مشهد و یا از مراکز مجاز تهیه کنند.

همچنین دکتر محمود جوادی نژاد رئیس شبکه دامپزشکی با تقدیر از فعالیتهای موسسه صنعتی گوشت مشهد در حوزه ارتقاء امنیت بهداشت اظهار داشت: حقیقتا زحمات و تلاشهای زیادی در راستای سلامت وامنیت بهداشت غذایی جامعه در این مرکز تولیدی صورت میگیرد که خوشبختانه منطبق بر استاندارد های روز و دستورالعمل های دامپزشکی است.

وی خاطر نشان کرد: بسیار امیدواریم که با فعالیت مجدد واحد بسته بندی کشتارگاه مشهد، قیمت گوشت بسته بندی در سطح شهر مشهد تعدیل شود که طبیعتا رضایت مجاوران وزائران امام هشتم (ع) را به دنبال خواهد داشت.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن