اجتماعی

آغاز طرح امداد ونجات تابستانه هلال احمر استان؛ آماده باش ۳۶ پایگاه امدادی در جاده های خراسان رضوی

کد خبر : 16598

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از آماده باش۳۶ پایگاه امداد ونجات در قالب طرح امداد ونجات تابستانه هلال احمر به مدت ۱۰۰ روز ازفردا ۲۴ خرداد لغایت ۳۱ شهریور خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی هلال احمر خراسان رضوی ، دکتر سید مجتبی احمدی مدیرعامل هلال احمر استان با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان بیان کرد: استقرار این پایگاهها در تعطیلات عید فطر و سفرهای مرتبط با آن، موجب امدادرسانی مطلوب به مردم و مسافران خواهد بود.
وی ادامه داد: زمان و تاریخ اجرای ‘طرح امداد و نجات تابستانی’ از سوی سازمان امداد و نجات از ۲۴ خرداد لغایت ۳۱ شهریور ماه به مدت ۱۰۰ روز می باشد.

دکتر احمدی اظهار داشت :۲۴ پایگاه ثابت،۸ پایگاه موقت،۲ پایگاه امداد کوهستان ویک پایگاه امداد هوایی وهمچنین یک پایگاه ویژه بانوان با ۱۶۰ نیروی عملیاتی در این طرح عملیات امدادرسانی را در مسیر جاده های خراسان رضوی بر عهده دارند.
وی گفت: هدف طرحهای امداد و نجات ارائه خدمات امدادی به مسافران جاده ای در قالب اجرای عملیات جستجو، نجات، آزادسازی، اطفاء حریق، انتقال مصدومان در حوادث احتمالی و در مجموع رفاه حال و امنیت خاطر مسافرانی است که از طریق جاده سفر می کنند.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن