اخبار مهماقتصادیشهری

معاون اقتصادى شهردار مشهد: نشانه هاى بازگشت امید به اقتصاد شهر مشهد دیده مى شود

کد خبر : 16463

معاون اقتصادی شهردار مشهد از عملیاتی شدن قرارداد سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در منطقه کم برخوردار سیدی و طرق به ارزش تقریبی ۶٠٠٠ میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، دکتر رضا خواجه نائینی اظهار داشت: قرارداد این پروژه اقامتی – تجاری با رویکرد گردشگری در اردیبهشت ماه سال جاری به تایید و تصویب شورای شهر مشهد مقدس رسیده و هم چنین مجوز کمیسیون ماده ۵ آن نیز اخذ شده است.
معاون اقتصادی شهردار مشهد افزود: این پروژه گردشگری با سرمایه گذاری جناب آقای حسین ثابت با مبلغ تقریبی ۶٠٠ میلیارد تومان در ١٠٠ هکتار از اراضی پارک جنگلی طرق طی مدت ٣ سال اجرا خواهد شد.
خواجه نائینی با اشاره به اجرای این پروژه در یکی از مناطق کم برخوردار شهر مشهد و ایجاد آبادانی و رونق هر چه بیشتر در منطقه و کاهش آسیب های اجتماعی ، ویژگی های دیگری نیز از این پروژه سرمایه گذاری از جمله باز پیرایی ٨٨ هکتار از اراضی پارک جنگلی طرق و احداث تصفیه خانه فاضلاب سیدی جهت تامین آب مورد نیاز پارک جنگلی طرق و غدیر به صورت bot در قالب این قرارداد و ایجاد ۵٠٠ شغل تا زمان بهره برداری و بیش از ١٠٠٠ شغل در زمان بهره برداری را نیز برشمرد.
خواجه نائینی در پایان افزود: علاوه بر اجرایی شدن این قرارداد؛ پروژه های سرمایه گذاری دیگری نیز در حال مذاکره و تفاهم با سرمایه گذاران می باشد هر یک از آن ها، نشانه های بازگشت اعتماد و جوانه زدن بذرهای امید در اقتصاد شهر مشهد هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن