مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

تمهیدات ترافیکی شب های قدر در مشهد مقدس اعلام شد

کد خبر : 16456

رئیس پلیس راهور استان از تمهیدات ترافیکی ویژه شب های قدر در هسته مرکزی مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، به مناسبت سوگواری و عزاداری شهروندان گرامی به مناسبت ضربت خوردن و شهادت مولی الموحدین امیر المومنین حضرت علی (ع) در شب های ۱۹-۲۱-۲۳ ماه مبارک رمضان (شب های قدر) تمهیدات ترافیکی پلیس راهور در این سه شب به شرح ذیل می باشد.

الف ) محدودیت توقف:
محدودیت توقف وسیله نقلیه در صورت نیاز از ساعت ۱۶:۰۰شب های احیاء ۱۹-۲۱-۲۳ ماه مبارک رمضان تا پایان مراسم از میدان شهدا به طرف خیابان شیرازی تا حرم مطهر و روگذر شیرازی ، خیابان امام رضا(ع) حدفاصل تقاطع دانش ، میدان بیت المقدس تا حرم مطهر و رینگ زیر گذر ، خیابان طبرسی از تقاطع گمنام تا حرم مطهر ، خیابان نواب صفوی از میدان پنجراه تا حرم مطهر طول خیابان شهید اندرزگو ، از میدان بیت المقدس تا تقاطع خیابان خسروی ، خیابان شهید رجائی از تقاطع خیابان خسروی تا تقاطع شهدا، خیابان آیت اله بهجت از تقاطع شهدا تا مقابل بهجت ۲ در هر دو مسیر توقف ممنوع خواهد بود.

ب)محدودیت تردد:
در مسیرهای یادشده فوق از ساعت ۲۰:۰۰ شب های احیاء(۱۹-۲۱-۲۳) ماه مبارک رمضان تا پایان مراسم از تردد کلیه وسایل نقلیه شخصی و موتورسیکلت ها به سمت حرم جلوگیری بعمل می آید. در صورت حضور عزاداران در معابر و عدم امکان عبور خودرو ، محدودیت ترافیکی کامل اعمال خواهد شد.

گفتنی است، سرهنگ حاجی زاده از شهروندان خواست در شب های قدر سعی کنند بیشتر از وسائل نقلیه عمومی و اتوبوس استفاده کرده و از آوردن وسیله نقلیه شخصی خودداری کنند و در صورت آوردن وسیله نقلیه شخصی، خودرو را در خیابان های خارج از مسیر ایجاد محدودیت و در محل مناسب پارک کنند و به هنگام اتمام مراسم عزاداری، از عجله و شتاب خودداری کرده و با آرامش و حوصله محل را ترک و در اجرای صحیح محدودیت ها و ممنوعیت ها با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را داشته باشند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن