اجتماعیاخبار مهم

عامل سرقت های میلیونی از عابربانک های مشهد دستگیر شد

کد خبر : 16326

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری متصدی پول گذار عابربانک که مرتکب سرقت های میلیونی شده بود خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «قادر کریمی» با اعلام این خبر گفت: متصدی پول گذار دستگاه های عابر بانک یک شرکت خصوصی با سوء استفاده از اعتماد مشتریان، نقشه سرقت از وجوه نقد دستگاه های مذکور را طراحی کرد .
وی افزود: این جوان ۳۰ ساله از وجوهی که برای پول گذاری در دستگاه های عابر بانک به حسابش واریز می شد سرقت می کرد .
سردار کریمی افزود: مالک یک فروشگاه بزرگ که چهار ماه قبل با این شرکت خصوصی قرار داد نصب دستگاه عابر بانک در مغازه اش منعقد کرده بود و هر روز مبلغی را به حساب بانکی فرد پول گذار واریز می کرد اولین شاکی این پرونده بود.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: شاکی پرونده دراین مدت با بررسی حساب بانکی خود متوجه می شود که گردش مالی دستگاه عابر بانک با مبلغ واریزی به حساب متصدی پول گذار همخوانی نداشته و حدود ۱۰ میلیون تومان کسری دارد.
سردار کریمی خاطر نشان کرد: با گزارش موضوع به پلیس واعلام شکایت مالباخته، دستورات لازم برای پی گیری سریع پرونده  صادر و تیم کنترل نامحسوس دایره تجسس کلانتری ۳۲ مشهد با زیر نظر قرار دادن کارمند شرکت خصوصی ، پس از قرار دادن اسکناس ها در دستگاه وارد عمل شدند  و با شمارش وجوه نقد متوجه شدند از مبلغ ۴ میلیون تومان واریزی به حساب این فرد، سه میلیلون و ۴۶۰ هزار تومان پول گذاری شده و دستگاه عابربانک ۲۴۰ هزار تومان کسری دارد .
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: این فرد دستگیر و در تحقیقات اولیه مشخص شد او از دستگاه عابر بانک دیگری واقع در منطقه سیدی مشهد نیز ۱۸ میلیون تومان سرقت کرده است.
سردار کریمی گفت: تحقیقات از این متهم برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه و همچنین مشخص شدن مبالغ سرقت شده از دستگاه های عابربانک که متهم متصدی پول گذاری آن بوده ادامه دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن