اجتماعی

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار خراسان رضوی؛ ضیافت افطار فرزندان خیریه گلستان علی ( ع ) به میزبانی قرارگاه شمال شرق نزاجا برگزار شد

کد خبر : 16306

در نخستین افطار ماه مبارک رمضان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار خراسان رضوی در مراسم افطاری که برای فرزندان تحت پوشش مؤسسه خیریه گلستان علی ( ع ) ترتیب داده شده بود، شرکت کردند.
به گزارش صبح مشهد، علی رضا رشیدیان در حاشیه این ضیافت که به میزبانی قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا برپا شده بود؛ گفت: ماه مبارک رمضان فرصت یادآوری و توجه ویژه انسان ها به ارزش های الهی و انسانی است.
وی افزود: یکی از شاخص ترین مبانی محوری اسلام در تعاملات اجتماعی، عنصر محبت است و در ماه مبارک رمضان، ارزش محبت بین انسان ها در قالب کار خیر و نوع دوستی متجلی می شود.
استاندار خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد: سرمایه معنوی حاصل شده از محبت و اکرام انسان ها، باعث قوام و انسجام جامعه اسلامی و کاهش آسیب های اجتماعی شود.
گفتنی است؛ در این ضیافت که فرماندهان عالی نظامی و انتظامی و مدیران برخی دستگاه های اجرایی نیز حضور داشتند؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار خراسان رضوی با کودکان به گفت و گو پرداختند و از نزدیک به سخنان و درد دل های آنان گوش داد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن