اسلاید شوشهری

دعوت رسانه نگاران خراسان رضوی از مردم برای حضور در حماسه ۲۲ بهمن

کد خبر : 51007

خانه مطبوعات و رسانه های استان خراسان رضوی در آستانه ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از مردم برای حضور در راهپیمایی یوم ا… ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی خانه مطبوعات و رسانه های استان خراسان رضوی، در بیانیه خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی آمده است: «۲۲ بهمن یک روز ملی است برای ایران. نوروزی است که همه کهنه تقویم های به ۲۵۰۰ رسیده را به پایان رساند تا روزشمارِ نو را با عزت و سر بلندی بنویسند. بی خوفِ استکبار و بی خطرِ استعمار. ۲۲ بهمن، نوروزِ انقلابی ایران است که به قرائتِ اسلامی، نظمی نو برای زندگی بنا کرد تا ایرانیان، رسم الهی و اخلاق فرهنگی خویش را دگر باره تبیینی عملی کنند. بیانی که به رفتار در می آید و گفتارها را نیز طهارت می دهد.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «۲۲ بهمن آغازی است مبارک بر خواستی که پای آن هزاران شهید دادیم. خواسته ای که فریاد کردیم به نام “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” با این مطالبه، راه فرداها را ریل گذاشتیم تا حرکت به سمتی باشد که هم استقلال ایران همواره محفوظ بماند و هم آزادی، روزی همه شب و روزهای این مردم سرفراز باشد.»

خانه مطبوعات خراسان رضوی در ادامه بیانیه خود آورده است: «بر این اساس ما “جمهور” ی شدیم که برای اقامه “اسلام”ی اصیل عهد بستیم. به خون امضا کردیم تا پای این میثاق بمانیم. می مانیم، این را چهل و چهار سال است که تکرار می کنیم به تعداد همه روز هایی که بر این ملک رفته است. تلخ کامی کم نداشته ایم، از فراز به فرود کم نرسیده ایم، اما دوباره نگاه به افق های متعالی ما را به حرکتی نو واداشته است. داشته هامان اگر از نداشته ها، بیشتر نباشد، کمتر نیست و همین ما را مجاب می کند که به واجب حفاظت از انقلاب اسلامی، ایمان تازه کنیم و با حفظ وجهه انتقادی که رسالت قلمدارن است، از انقلاب دفاع کنیم. دفاع از انقلاب، حراست از ایران است؛ از همه حدود و ثغور این جغرافیای به خون شهدا تقدیس یافته. دفاع از حرمت واجب الرعایه همه ایرانیان، دفاع از عظمت تاریخی این خاکِ خداداد. پای این تکلیف هم تا ابد ایستاده ایم.»

در پایان این بیانیه آورده شده است: «دعوت از مردم برای حضور در مراسم ۲۲ بهمن هم در همین راستاست. ما چشم بر کمبودها -هرگز- نبسته ایم که با کلمه و کلام با تبیین وضعیت، چشم همه را بدان بینا کرده ایم؛ اما معتقدیم که مشکلاتِ خانه باید میان خانواده حل شود. برای این هم با تجدید اخوت، قهرها را به آشتی تبدیل و به مهربانی ارتقا می دهیم تا دگر باره همه به نام ایران کنار هم برخیزیم. وعده ما ۲۲ بهمن به نام ایران به نام ایرانی، به نام شهیدان…. »

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن