اجتماعی

فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش در مراسم تجلیل از ایثارگران نیروی زمینی ارتش مطرح کرد؛ جامعه جوان ما نیاز به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد

کد خبر : 16071

خانواده معزز شهدا و ایثارگران به کشور چنان قدرتی دادند که امروزه هیچ ابرقدرتی توان و اندیشه تجاوز به کشورمان را ندارد.
مراسم تجلیل از ایثارگران نیروی زمینی ارتش امروز با حضور امیر سرتیپ دوم «داوود کاظمی» رئیس دفتر پیگیری ویژه فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق و فرمانده قرارگاه منطقه­‌ای شمال‌‌شرق نزاجا و جمعی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران در مجتمع رفاهی ثامن ­الائمه (ع) مشهد برگزار شد. به گزارش صبح مشهد، ارشد آجا در شمال شرق با اشاره به این که جامعه جوان ما، نیاز به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد، گفت: شهدایی که خانواده های ایمانی تقدیم به انقلاب و کشورمان نمودند، به ملت بزرگ ایران، چنان قدرتی داد که امروزه هیچ ابرقدرتی نتواند چشم طمع به این آب و خاک داشته باشد.
امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان افزود: یکی از نقاط تمرکز دشمن بر علیه انقلاب اسلامی ایران، تضعیف روحیه جهاد و فرهنگ شهادت است که به لطف امام زمان ( عج ) و هوشیاری ملت شهید پرور ایران، معاندان ملت، آرزوی خود را به گور خواهند برد.
گفتنی است شصت و هشتمین همایش  ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به استعداد ۱۰۰ خانواده و ظرفیت ۴۵۰ نفر در مشهد، در حال برگزاری است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن