اخبار مهمشهری

طی هفت روز گذشته ؛ یکصد و ۱۹ شهروند گرفتار در حریق و حادثه با تلاش و از خود گذشتگی آتش نشانان از خطر نجات یافتند /وقوع ۳۰۹ حریق و حادثه در کلانشهر مشهد و حومه

کد خبر : 16006

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت : یکصد و ۱۹ شهروند گرفتار در حریق و حادثه ای که طی هفت روز گذشته در این کلانشهر و حومه آن رخ داد ، با تلاش و از خود گذشتگی آتش نشانان از خطر نجات یافتند .

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵ ؛ آتشپاد حسن جعفری روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در شرح این خبر افزود : ۳۰۹ حریق و حادثه طی هفت روز گذشته در کلانشهر مشهد و حومه آن اتفاق افتاده است که ۱۰۷ مورد از این تعداد آتش سوزی و ۱۳۷ مورد نیز حادثه بود.

وی بیان کرد :بیشترین فراوانی علت حریق اتصال سیم برق و حادثه محبوسی افراد در آسانسور بوده است .

آتشپاد جعفری با اشاره به مصدوم شدن ۱۲ نفر در جریان این تعداد حریق و حادثه ، خاطرنشان کرد : ۱۱۹ نفر نیز در این عملیات ها با تلاش بهنگام و ازخودگذشتگی ماموران آتش نشانی از خطر نجات یافتند.

وی ادامه داد : شهرشناسی برای شناسایی خیابان های مسدود و رصد موارد ناایمن شهر ، بازدید از اماکن پرخطر و بازدید از کمپ غدیر و مراکز اسکان موقت شهرداری و ارائه توضیحات ایمنی از دیگر برنامه های کارشناسی سازمان در این مدت بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن