اجتماعی

به همت خادمیاران رضوی استان لرستان؛ بیمارستان ثابت یک‌روزه در مناطق محروم استان لرستان برپا شد

کد خبر : 16000

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی استان لرستان گفت: به همت خادمیاران رضوی بیمارستان ثابت یک‌روزه در دهستان های محروم چم‌سنگر و مناطق محروم سپیدشت برپا شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین قاسم متقی‌نیا با بیان این خبر اظهار کرد: نمایندگی آستان قدس رضوی به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و به منظور ارائه فعالیت‌های جهادی و خدمات‌رسانی بهتر به مناطق محروم، بیمارستان ثابت یک‌روزه را با همکاری و مشارکت بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی استان و همکاری سپاه در دهستان محروم چم‌سنگر و سپیددشت برپا کرد.
وی با بیان اینکه در این بیمارستان یک‌روزه ۱۵ خادمیار پزشک عمومی، متخصص و فوق‌تخصص در رشته‌های داخلی، کودکان و نوزادان، عفونی، زنان و زایمان، قلب و گوارش، دندانپزشکی به ویزیت و درمان بیماران پرداختند، ابراز کرد: این پزشکان موفق شدند بیش از ۵۰۰ بیمار را ویزیت و درمان کنند.
حجت الاسلام متقی‌نیا با بیان اینکه کلیه خدمات ارایه شده اعم از ویزیت، دارو بصورت رایگان ارایه شد، افزود: ویزیت رایگان و دارو با تخفیف ۳۰ % سهم بیمار و ۷۰ % سهم بیمه ارایه شد، همچنین بیماران فاقد دفترچه نیز ویزیت و دارو رایگان دریافت کردند.
سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان لرستان بیان کرد: در راستای آموزش، ترویج و نهادینه کردن بهداشت و سلامت، تعداد ۵۰۰ بسته بهداشتی شامل مسواک، خمیر دندان، صابون و شامپو در راستای حمایت از کالای ایرانی، به همراه بروشورهای آگاه‌سازی بین بیماران و مراجعین و کلیه دانش‌آموزان مدارس چم‌سنگر توزیع شد.
وی گفت: کارکنان خانه بهداشت دهستان چم‌سنگر، دانشجویان بسیجی و جهادگر رشته پزشکی و سایر رشته‌های مرتبط از حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین بسیجیان سپیدشت و چم‌سنگر در ارائه خدمت‌رسانی بهتر خادمیاران رضوی را کمک و یاری کردند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن