اقتصادی

رییس موسسه گوشت مشهد مطرح کرد؛ استفاده از ظرفیت همکاری اداره کل اتباع استان برای جلب مشارکت های خارجی

کد خبر : 15912

رییس موسسه گوشت مشهد در دیدار با مدیرکل اتباع و مهاجران خارجی استان بر لزوم همکاری های دوجانبه در جهت جلب سرمایه گذاران خارجی و مشارکت با تجارکشورهای همسایه با کشتارگاه مشهد تاکید کرد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، اسماعیل نورمحمدی با اشاره به دیدار روز گذشته خود با محمدعجمی مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی گفت: در این دیدار که با حضور تعدادی ازمدیران و مسئولان این اداره کل انجام شد از ظرفیتهای سالنهای ذبح دام، استحصال، نگهداری و سایر قسمت های کشتارگاه صنعتی مشهد بازدیدهای انجام شد.
وی افزود: با توجه به نوع فعالیتها و ارتباطات موجود در اداره کل اتباع و امور مهاجران خارجی استان، انتظارمی رود، با تعامل بیشتر دومجموعه، گام های موثری در زمینه جلب مشارکت های خارجی و همکاری های بیشتر با تجار کشورهای همسایه به ویژه افغانستان، برداشته شود.
رییس موسسه گوشت مشهد ادامه داد: کشتارگاه صنعتی مشهد، بزرگترین مجموعه تولید گوشت قرمز درکشور است لذا تلاش می کنیم در تمامی بازدیدهایی که توسط مسئولان ذی ربط از توانمندیها و ظرفیتهای موسسه انجام میشود ضمن معرفی مطلوب این پتانسیلها، ارتباطات لازم را با نهادهای مختلف درجهت بهبود خدمت رسانی به مجاوران وزائران علی بن موسی الرضا برقرار کنیم.
مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی نیز با اشاره به توانایی ها و تجهیزات موجود در کشتارگاه مشهد بیان کرد: خوشبختانه با تلاشهای مدیریت جدید موسسه، شاهد پیشرفتهای خوبی نسبت به گذشته در این مجموعه هستیم.
محمد عجمی با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از سرمایه گذاری های خارجی، خاطر نشان کرد: با توجه به بازدید امروز، موسسه صنعتی گوشت مشهد ظرفیتها و شرایط خوبی برای جذب این سرمایه ها دارد که امیدواریم بتوانیم در جلب مشارکت تجار و بازرگانان کشورهای همسایه در جهت سرمایه گذاری های مختلف و بهره برداری بهینه از امکان فرآوری استحصالات جانبی دام، همکاری های خوبی را داشته باشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن