اجتماعی

صبح امروز و در مشهد انجام شد؛ تقدیر رئیس کل دادگسترى استان ازفرمانده انتظامى خراسان رضوى

کد خبر : 15743

رئیس کل دادگستری استان از حضور مقتدرانه پلیس و فرمانده انتظامی خراسان رضوی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجه الاسلام «علی مظفری» در دیدار با فرمانده انتظامی خراسان رضوی از تعامل سازنده و اعتماد شایسته دستگاه قضایی و پلیس در استان تشکر کرد و گفت: با مجموعه اقدام های گسترده فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در ماه های اخیر شاهد افزایش تعامل و همکاری های دستگاه قضایی و پلیس بوده ایم.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با حضور سردار کریمی به عنوان فرمانده انتظامی استان و روحیه انقلابی و جهادی این سرباز خدمتگزار اسلام ارتباط و تعامل پلیس و دستگاه قضایی و سطح مشارکت های نیروی انتظامی و شهروندان و همچنین تعاملات سازمان های مختلف با این نیروی مقتدر افزایش چشمگیری داشته و شاهد بازخوردهای بسیار مثبتی در بین مردم بوده ایم.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی افزود: در دی ماه سال گذشته نگرانی هایی به وجود آمد که خوشبختانه پلیس در کنار مردم و میدان دار این صحنه شد و با تعامل و همدلی و وحدت دیدیم که مقابله هوشمندانه و مقتدرانه ای با اغتشاشات صورت گرفت .

وی گفت: البته سخنرانی روشنگرانه آیت ا… سید احمد علم الهدی ، امام جمعه مشهد مقدس در خطبه های نماز جمعه صف مردم را از اغتشاشگران جدا کرد چرا که تا قبل از آن مردم نمی دانستند پشت صحنه فریاد اعتراض به گرانی ها چه خطرات و تهدیدهایی وجود دارد .

حجه الاسلام دکتر «علی مظفری» در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات ارزشمند فرماندهی انتظامی استان و حضور پررنگ در تامین نظم و امنیت تعطیلات بهاری با توجه به خیل میلیونی زائران بهاری در مشهد مقدس و استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: پلیس نقش حساس و مهم خود در این ماموریت خطیر ودر برقراری نظم و امنیت شایسته در مشهد و سراسر استان خراسان رضوی به خوبی ایفا کرد و باید از فرمانده انتظامی استان و پلیس رضوی تقدیر و تشکر داشته باشیم.

وی در پایان گفت: زحمات و تلاش های پلیس و دیگر نیروهای امنیتی در دستگاه قضایی خلاصه می شود و اگر این دستگاه به خوبی به وظایف خود عمل نکند این زحمات کم رنگ می شود و این موضوعی است که همیشه مورد توجه بوده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن