اسلاید شواقتصادیستون اصلی

ارتباط مستقیم ایمنی شبکه های گاز با دریافت هزینه خدمات مستمر

کد خبر : 14150

سخنگوی شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به توسعه قابل ملاحظه شبکه های گازرسانی در اقصی نقاط شهرها و روستاهای استان گفت: دریافت هزینه “خدمات مستمر” یا “آبونمان”یک سرویس عمومی است که در راستای حفظ، نگهداری، امدادرسانی و ایمنی شبکه گاز سراسر کشور استفاده می‌شود.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید احمد علوی با اشاره به درست بودن رای دیوان عدالت اداری در بحث “آبونمان” اظهار کرد: این موضوع باید از سوی شورای اقتصاد مطرح و تصویب می‌شد اما شورای هدفمندی با این‌که اجازه تصویب یا لغوی درباره آبونمان را نداشت درباره آن تصمیم گیری کرده بود و دیوان عدالت اداری به درستی نسبت به این موضوع معترض شد.
وی افزود: تصمیم گیری نهایی درباره آبونمان بر عهده شورای اقتصاد است؛ بنابراین موضوع دوباره در شورا مطرح و دریافت آبونمان با عنوان “هزینه خدمات مستمر” تصویب شد.
علوی با اشاره به رابطه مستقیم ایمنی تجهیزات و شبکه های گازرسانی کشور با دریافت خدمات مستمر”آبونمان” گفت: هزینه آبونمان یا خدمات مستمر برای حفظ، نگهداری، سرویس دهی، امدادرسانی، مقاوم سازی، پوشش، جلوگیری از خوردگی و ایمنی شبکه گاز سراسر کشور استفاده می‌شود.
رئیس روابط عمومی و سخنگوی شرکت گاز خراسان رضوی اضافه کرد: بر اساس تصمیم دولت و همچنین تصویب شورای اقتصاد این مبلغ بدون هیچ گونه افزایش و با عنوان “هزینه خدمات مستمر” در قبوض درج می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 6 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن