شهری

مدیر پایانه مسافربری راه ابریشم خبر داد: خدمت رسانی ویژه به زائران در ایام تعطیلات نوروز ۹۷

کد خبر : 15706

مدیر پایانه مسافربری راه ابریشم مشهد از خدمت رسانی ویژه به زائران در ایام تعطیلات نوروز ۹۷ خبر داد.
به گزارش صبح مشهد، بارویی در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای خدمت رسانی شایسته به زائران نوروزی اظهار کرد: در قالب برنامه های استقبال از بهار، قبل از آغاز تعطیلات نوروز نسبت به رنگ امیزی جداول و نرده های محافظ و همچنین تجهیز سرویس های اقدام شد.
وی افزود: گل آرایی سطح محوطه و استقرار گاری های گل در سطح پایانه راه ابریشم از دیگر اقدامات انجام گرفته در ایام تعطیلات نوروز به منظور استقبال شایسته از زائران بارگاه منور امام رضا(ع) بوده است.
مدیر پایانه مسافربری راه ابریشم مشهد با اشاره به هماهنگی های انجام گرفته با پلیس راه در محورهای مشهد سرخس و مشهد کلات ادامه داد: در این راستا، نظارت های لازم بر تردد اتوبوس ها، مینی بوس ها و سواری های تاکسی برون شهری در ایام تعطیلات نوروز انجام گرفت.
وی گفت: به منظور ارتقای سطح کیفیت و خدمت رسانی شایسته به زائران بارگاه منور رضوی، همکاری های لازم با اداره کل راهداری و حمل ونقل خراسان رضوی انجام گرفت و از این نظر مشکلی ایجاد نشد.
به گفته بارویی، شستشو و نظافت کل پایانه راه ابریشم و ایستگاه سوار کلات و نصب بنرهای اطلاع رسانی از دیگر اقدامات انجام گرفته به منظور استقبال از نوروز بوده است.
وی با بیان اینکه مراسم استقبال از بهار در نخستین روز از تعطیلات نوروز با حضور مسوولین برگزار شد، گفت: در ایام تعطیلات نوروزی، کلیه نیروهای فنی، اداری، نظافتی و انتظامی در حالت آماده باش قرار داشتند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن