اجتماعیاخبار مهم

سردار اشتری در مشهد: پلیس حامی کالای ایرانی/ نیروی انتظامی امنیت سرمایه گذاری تولید داخلی را فراهم می کند

کد خبر : 15574

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: نیروی انتظامی امنیت سرمایه گذاری برای تولید داخلی را با همکاری تمام دستگاه های مربوطه و سرمایه گذاران فراهم می کند.

به گزارش صبح مشهد، سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در حاشیه نشست قرارگاه امام علی (ع) در مشهد در جمع خبرنگاران افزود: مبارزه با قاچاق نیز از اقداماتی است که نقش مهمی در حمایت از تولیدات داخلی ایفا می کند و این مهم با جدیت دنبال می شود.
وی با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی کشفیات قاچاق در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن اظهار کرد: در زمینه شناسایی و متلاشی کردن شبکه های ورود کالای قاچاق به کشور نیز اقدامات خوبی صورت گرفت.
وی گفت: کشفیات مواد مخدر نیز سال گذشته نسبت به سال قبل از آن ۱۴ درصد افزایش داشت.
فرمانده ناجا افزود: قرارگاه نوروزی ترافیکی در کشور از ۲۴ اسفند پارسال راه اندازی شد که با حضور فعال مامورین این قرارگاه در جاده ها به رغم افزایش سفرها شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای بودیم.
وی با بیان اینکه خستگی، خواب آلودگی، سبقت و سرعت غیرمجاز و عدم توجه به جلو اصلی ترین علل تصادفات هستند اظهار کرد: رانندگان با رعایت قوانین و پرهیز از رانندگی هنگام خستگی می توانند سفر ایمن را برای خود و سرنشینان فراهم کنند.
وی در باره فضای مجازی نیز گفت: مدیریت این فضا باید در اختیار دستگاه های داخلی باشد.
سردار اشتری افزود: در فضای مجازی چالشها، تهدیدات و فرصتهایی وجود دارد که این موارد را به شورای عالی فضای مجازی ارائه کرده ایم.
وی اظهار کرد: برای بهره جویی از فرصتهای فضای مجازی، این فضا باید مدیریت شود و زیرساختهای لازم برای آن نظیر اینترنت و شبکه ملی باید در داخل کشور فراهم شود.
وی همچنین با تاکید بر ارتقای امنیت حاشیه شهر مشهد گفت: در سال جاری توجه خاصی به حاشیه شهر مشهد خواهیم داشت و این مهم جزء اولویت هاست.
سردار اشتری افزود: در سال گذشته با برنامه ریزی و اقدامات صورت گرفته در این مناطق شاهد کاهش جرایم و افزایش امنیت بودیم و ۱۴ کلانتری و پنج پاسگاه جدید در این مناطق فعال شد.
وی با بیان اینکه تقویت پلیس خراسان رضوی از اولویت های ناجا می باشد اظهار کرد: وضعیت امنیت در کشور مطلوب است و با همت مسئولان مربوطه، نیروهای نظامی، امنیتی و مرزبانی مشکل خاصی در نوروز امسال نداشتیم و می کوشیم این امنیت پابرجا باشد.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی روز پنجشنبه با حضور در نشست قرارگاه امام علی (ع) فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در جریان اقدامات نوروزی این فرماندهی قرار گرفت.
از ۲۵ اسفند ماه پارسال تا نهم فروردین ماه امسال بیش از ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر وارد استان خراسان رضوی شده اند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن