شهری

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهدمقدس در بازدید از مرکز ۱۳۷: مرکز ۱۳۷ می‌تواند نشان خدمت و پاسخگویی شهر مشهد باشد

کد خبر : 15528

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهدمقدس در بازدید از مرکز ۱۳۷گفت: این مرکز می تواند: نشان خدمت و پاسخگویی شهر مشهد باشد

به گزارش صبح مشهد، محمدرضا فرهادی‌نیا در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اظهار کرد: این مرکز باید به سمت افزایش کیفیت در ارائه خدمات و نحوه پاسخگویی اقدام کند.
وی با اشاره به اینکه مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ نقشه راه مدیریتی شهری را نشان می‌دهد، ادامه داد: این مهم به دلیل آن است که این مرکز به واسطه رابطه لحظه‌ای و بدون واسطه‌ای که با مردم داشته است به نواقص دسترسی دارد.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد تصریح کرد: از طریق این سامانه می‌توانیم به شکل رضایتمندی به نارضایتی‌های مردم پاسخ دهیم؛ مرکز ۱۳۷ می‌تواند به شکل مطلوبی مشکلات را سامان‌دهی کند.
وی با تصریح این موضوع که متاسفانه تفکر مردم به گونه‌ای است که شهرداری را مقصر هر مشکلی در شهر می‌دانند، عنوان کرد: اگر بتوانیم کاری کنیم که تمامی دستگاه‌های اجرایی بدانند مرکز ۱۳۷ ظرفیت رصد و پایش علمی عملکرد دستگاه‌ها را از نظر مردم دارد؛ قدم بزرگی در عرصه پاسخگویی برداشته‌ایم.
فرهادی‌نیا بیان کرد: با این کار مرکز ۱۳۷ دیگر وابسته به روابط عمومی شهرداری نخواهد بود و می‌تواند تمام اتفاقات شهر را نمایندگی کند.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد مرکز ۱۳۷ را دارای ظرفیت اطلاع‌رسانی در اشکال مختلف به ویژه به صورت شفاهی به شهروندان دانست و گفت: امروز نخستین خیابان غذا در مشهد به همت شهرداری افتتاح می‌شود و مرکز ۱۳۷ می‌تواند تمامی اقدامات و برنامه‌های فرهنگی را از طریق تماس‌های مردمی و پس از پاسخگویی به مشکلات شهروندان به آنها اطلاع‌رسانی کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن