اخبار مهممشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

در ایام نوروز انجام می شود: توزیع بیش از ۱۰۰۰۰۰۰ پرس غذای متبرک رضوی در جاده‎های منتهی به مشهد مقدس

کد خبر : 15501

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در تشریح فعالیت‎های نوروزی این معاونت از توزیع بیش از ۱ میلیون پرس غذا در جاده‎های منتهی به مشهد مقدس خبر داد.
به گزارش صبح مشهد، سید خلیل منبتی با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و حضور خیل عظیم زائران در حرم مطهر رضوی گفت: معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی حسب تاکید تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر توجه ویژه به رفاه حال زائران، دایره خدمتی خود را از بارگاه منور رضوی فراتر برده و در خارج از این فضای ملکوتی نیز به زائران حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خدمت‎رسانی می‏کند.
وی در ادامه تصریح کرد: به همین منظور از ۲۵ اسفندماه روزانه در ۵ محور منتهی به شهر مقدس مشهد ۴۰ هزار پرس صبحانه، ۱۰ هزار پرس نهار و ۶ هزار پرس شام در میان مسافران و زائران نوروزی مشهد مقدس توزیع می‎شود.
معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی با بیان این مطلب که این طرح تا ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: محورهای فریمان، سرخس، کلات، تربت حیدریه و نیشابور از محورهایی هستند که خدام بارگاه منور رضوی در ایام نوروز میزبان زائران خواهند بود.
منبتی در پایان گفت: در این مدت بیش از ۱ میلیون پرس غذا در جاده‎های منتهی به مشهد میان زائران توزیع خواهد شد که به تفکیک ۷۲۰ هزار پرس صبحانه، ۱۸۰ هزار پرس نهار و ۱۰۸ هزار پرس شام را شامل خواهد شد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن