مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

همزمان با سالروز بزرگداشت شهدا و در آستانه سال نو: یادمان ۱۲ شهید راه آهن خراسان در ایستگاه مشهد رونمایی شد

کد خبر : 15363

پیش از ظهر امروز، رونمایى از یادمان ۱۲ شهید راه آهن خراسان در ایستگاه راه آهن مشهد انجام شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی راه آهن خراسان، یادمان ۱۲ شهید راه آهن خراسان صبح امروز با حضور مشاور مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در امور ایثارگران، مدیرکل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس استان خراسان رضوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرماندهی مقاومت بسیج کارمندان استان خراسان رضوی، مدیرکل راه آهن خراسان و خانواده های معزز ۱۲ شهید راه آهن خراسان در ایستگاه راه آهن مشهد نصب و رونمایی شد.

در این مراسم سرهنگ عباس زاده مشاور مدیرعامل راه آهن ج.ا.ا در امور ایثارگران گفت: صحبت از شهدا و دفاع مقدس به معنای توقف در آن سالها نیست بلکه مدد گرفتن از ارواح طیبه شهدا برای حرکتهای رو به جلو و بالندگی و پیشرفت کشور است که شهدا در این زمینه ما را بسیار یاری کرده اند.

وی افزود: شهدا و رزمندگان، الگوی تلاش و همت و ایثار هستند و وظیفه ما امروز ادامه راه آنان و نهادینه کردن فرهنگ ایثار می باشد.

عباس زاده خاطرنشان کرد: راه آهن نقش ممتازی در طول دوران دفاع مقدس ایفا کرده زیرا فرهنگ جهادی و بسیجی در راه آهن جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: کارکنان راه آهن با همان روحیه در سال اقتصاد مقاومتی عمل می کنند تا بتوانیم به منویات مقام معظم رهبری عمل کرده و بالندگی این کشور را رقم بزنیم.

مشاور مدیرعامل راه آهن در امور ایثارگران در پایان گفت: ما افتخار داریم تا یادمانهای شهدای دفاع مقدس راه آهن ج.ا.ا را در شهرهای تهران، اصفهان و خوزستان اجرا کرده و در این راستا امروز از یادمان ۱۲ شهید راه آهن خراسان نیز رونمایی شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شش + پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن