اخبار مهمورزشی

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: ورزش و جوانان خراسان رضوی فرآیندی مثبت و رو به پیشرفت دارد

کد خبر : 15350

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزش و جوانان خرسان رضوی فرآیندی مثبت و رو به پیشرفت دارد و قطعا با همراهی نمایندگان مجلس استان در سال ۹۷ موفقیت‌های خوبی را کسب می‌کند.

به گزارش صبح مشهد، حمید بنایی پیش از ظهر امروز در حاشیه دیدار با کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور پیگیری مطالبات ورزش شهرستان گناباد و بجستان امروز با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی به تعاملات خوبی دست یافتیم تا برخی نیاز‌ها و مشکلات حوزه انتخابیه گناباد در سال ۹۷ برطرف شود.
وی افزود: طبق بررسی‌های ما در مجمع نمایندگان استان ورزش خراسان رضوی در چندسال اخیر فرآیندی مثبت و رو به رشد داشته است و اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی به خصوص در شهرستان‌های استان در راستای محرومیت زدایی و توسعه متوازن امکانات و منابع انجام شده است که در این راستا باید از صبوریان تشکر کرد.
بنایی خاطرنشان کرد: ارتباط خوب مدیرکل ورزش و جوانان استان با نمایندگان مجلس و استاندارسبب شده تا در جهت رفع مشکلات و نیاز‌ها اقدامات خوبی صورت گیرد. باید توجه کنیم که ورزش و جوانان حوزه گسترده و دشواری است زیرا با مطالبات متعدد مختلفی مدیران رو به رو هستند اما در خراسان رضوی اتفاق خوبی در هر دو حوزه رخ داده و ما شاهد فعالیت‌ها موثر هم در حوزه ورزش و هم جوانان هستیم.
نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس عزم جدی برای توسعه ورزش و جوانان دارند و در خراسان رضوی به کمک سایر نمایندگان تلاش داریم تا بتوانیم با همفکری جامعه ورزش و جوانان اقدامات گسترده تری را نسبت به سال‌های گذشته انجام دهیم.
وی ادامه داد: یکی از اتفاقات خوبی که در سال‌های گذشته رخ داده است توجه به نیاز‌های شهرستان‌ها و تمرکز زدایی از مشهد است، خوشبختانه در همین راستا برخی از پروژه‌های عمرانی و نوسازی اماکن ورزشی در شهرستان‌ها با پیشرفت عملیاتی رو به رو بودند و به طور مثال استخر شهرستان بجستان پس از سال‌ها وقفه در پیگیری پروژه امسال با همت مدیرکل ورزش و جوانان به بهره برداری رسید.
بنایی ادامه داد: ظرفیت‌های ورزشی و توانمندی‌های جوانان خراسان رضوی بسیار زیاد است و با توجه به تمامی نقاط استان می‌تواند برای رشد و شکوفایی آن‌ها تلاش کرد همچنین باید برای مشارکت بیشتر بانوان و خانواده‌ها در حوزه ورزش کمی تلاش خود را بیشتر کنیم. در شهرستان‌ها بای تلاش بیشتری برای ورزش بانوان در حوزه‌های سخت افزاری و تامین امکانات انجام شود که امیدوارم در سال ۹۷ بتوانیم به این امر دست یابیم.
نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نقاط ضعف و قوت وجود دارد اما قطعا با کارشکنی و دامن زدن به حواشی اقدام مثبتی انجام نمی‌شود اگر بخواهیم برای ورزش و جوانان پیشرفتی داشته باشیم باید همدلی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
وی در پایان عنوان کرد: نمایندگان همه در کمک به حوزه ورزش و جوانان استان همدل هستند و با ارتباطات خوبی که اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با سایر نهاد‌‌ها دارد در سال ۹۷ می‌توان به موفقیت‌هی خوبی دست یافت. باید تلاش کنیم تا اعتبارات بیشتری در حوزه ورزش و جوانان از وزارت ورزش و جوانان اخذ شود و همچنین تلاش بیشتری برای ورود بخش خصوصی به حوزه ورزش خراسان رضوی با پادرمیانی نمایندگان مجلس استان صورت گیرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن