استانیشهری

آمادگی حوزه حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد در نوروز ۹۷

کد خبر : 15273

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد از آمادگی حوزه حمل و نقل بار درون شهری در نوروز ۹۷ خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد مقدس؛ حسین مختاری درخصوص برنامه ها و اقدامات سازمان برای استقبال از نوروز ۹۷ بیان کرد: سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد مقدس هم راستا با دیگر سازمان‌ها و حوزه‌های شهرداری برای استقبال از بهار ۹۷ برنامه‌ریزی کرده است.

وی افزود: یکی از این اقدامات استقرار اکیپ های گشت نظارت و بازرسی در شهر است که در این اقدام بر نحوه عملکرد و فعالیت ناوگان حمل و نقل بار درون‌ شهری و حومه به منظور سهولت دسترسی شهروندان به سیستم حمل و نقل بار و جابجایی ایمن کالا نظارت و کنترل های لازم صورت می پذیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد مقدس ادامه داد: مدیران و کارشناسان سازمان و شرکت‌های حمل و نقل بار درون شهری نیز از روزهای ابتدایی سال جهت ارائه خدمات بیشتر به شهروندان و زائران به صورت کشیک نوروزی به ارائه خدمات ویژه می پردازند.

مختاری تصریح کرد: دریافت و پاسخگویی به شکایات مردمی از طریق مرکز ارتباطات مردمی به شماره تلفن ۱۳۷ و با برقراری کشیک آماده باش در اداره نظارت و بازرسی سازمان به شماره تلفن ۳۳۴۴۸۳۶۰ از دیگر برنامه های سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری در ایام نوروز می باشد.

وی افزود: آغاز آماده باش نیروهای اجرایی این سازمان از ۲۵ اسفندماه ۹۶ لغایت ۲۵ فروردین ماه ۹۷ می باشد که با استقرار گشتی های ویژه در مبادی ورودی شهر مشهد مقدس نسبت به کنترل ایمنی بار خودروهای سنگین و نیمه سنگین و محدوده های ممنوعیت تردد اقدام خواهد شد. همچنین در خصوص استقرار و پذیرش خودروهای باری در توقفگاه های عمومی ناوگان باری شهرداری مشهد بصورت شبانه روزی تمهیدات لازم پیش بینی گردیده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد مقدس در پایان در خصوص سایر برنامه های این سازمان در ایام نوروز ۹۷ خاطرنشان کرد: نظارت تصویری ناوگان حمل و نقل بار درون شهری از طریق استقرار در مرکز مانیتورینگ و استقرار گشت ویژه جهت کنترل ارسال غیر مجاز خرده بار در اطراف پایانه های مسافربری امام رضا علیه السلام از دیگر برنامه های ویژه این سازمان می باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن