اجتماعیزندگی

رئیس جامعه المصطفی العالمیه شامات

کمک های کوچک کارگشایی های بزرگی انجام میدهند/ اعتماد سازی بزرگترین شاخصه موسسه خیریه آسیب پذیر توس

کد خبر : 21323

ایجاد فضای اعتماد و جذب مشارکت های مالی خیرین برای رفع مشکلات بیماران نیازمند کار سنگینی است که بحمدلله جناب آقای بصیری پور و همکاران محترمشان از عهده آن سربلند بیرون آمدند.
هشتصد و بیستمین جلسه موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر توس در چهارشنبه امام رضایی دیگر در مشهد مقدس برگزار شد. به گزارش صبح مشهد، رئیس جامعه المصطفی العالمیه منطقه شامات در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار ما گفت: خدا رو شکر می کنم برای اولین بار توانستم در جمع صمیمی تعداد زیادی از خیرین گرانقدر حضور داشته باشم و به سهم خودم کمک ناچیزی برای رفع مشکلات مالی بیماران نیازمند داشته باشم.
حجه الاسلام محمد حسین مهدوی مهر فضای اعتماد حاصل شده از حضور پرشور خیرین را حاصل مدیریت قوی و کار کارشناسی جناب بصیری پور ومجموعه تیم اجرایی موسسه دانست و افزود: بررسی دقیق پرونده های بیماران و شناسایی معسرین و در نهایت طرح آن در جلسه برای جذب مشارکت خیرین، اقدامی متفاوت و نو برای کاهش آسیب های اجتماعی است و از خداوند متعال توفیق نصرت و تداوم خدمت برای همه عزیزان دارم.
استاد دانشگاه المصطفی عالمیه تاکید کرد، کمک های کوچک کارگشایی های بزرگی انجام می دهند و خیرین ارجمند قدر خودشان برای توفیق حضور در این جلسات را بدانند و اطمینان داشته باشند کمک های مالی حتی ناچیز در زندگی آنان تاثیر فراوان خیر و رحمت و باعث برکت مال خواهد شد.
گفتنی است در هشتصد و بیستمین جلسه موسسه خیریه آسیب پذیر توس، خیرین مبلغ ۱۸۷ میلیون ریال برای کمک به ۵۵ بیمار نیازمند کمک کردند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن