ورزشی

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان؛ دوره کشوری ارتقاء درجه داوری کوراش در مشهد برگزار شد

کد خبر : 14950

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از پایان دوره آموزشی داوری درجه ۲ و ۳ جودو با شرکت ۳۲ نفر از سراسر کشور در مشهد خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی هیات جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی، حسین محمودی با بیان این خبر گفت: این دوره ارتقا درجه داوری کوراش از یکم اسفند ماه در سالن جودو مجموعه ورزشی شهید چمران مشهد آغاز و ظهر امروز ۳ اسفند ماه به پایان رسید.
وی افزود: ۲۴ نفر شرکت کننده در بخش اقایان و ۸ نفر شرکت کننده در بخش بانوان از استانهای فارس، خراسان شمالی و رضوی، کرمانشاه،مازندران و تهران در این دروه آموزشی شرکت کردند.
رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی، ادامه داد: مجتبی توکلی داور بین المللی و مسئول کمیته داوران هیات استان به همراه محمدرضا مینوکده و بتول پاک روح به عنوان مدرسان داوری کوراش فدراسیون، آموزش این دوره را برعهده داشتند.
وی خاطر نشان کرد: نفرات شرکت کننده از خراسان رضوی در این دوره داوری را حمید علیزاده،مهدی منیری، شهرام وهابی، وحید غفوریان،حامد ساجدی، جواد نظام الملکی، موسی الرضا یکتا امین قلی پور، محمدرضا برجی، محمد سعادتی، مجتبی ملک جعفریان، حسن تیرانداز، عارف غافل، مهدی رامشینی و مهدی وحدتی در بخش آقایان، فاطمه شبانی، فهیمه نیک بین، فاطمه وفایی، راضیه جوان، فاطمه تجربه، فاطمه قاسمی و لادن دهقان در بخش بانوان تشکیل می دادند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن