شهری

مهندس احمد محبی خبر داد: منطقه دوازده شهرداری موفق به کسب رتبه دوم درآمدی در بین مناطق شد

کد خبر : 14846

شهردار منطقه دوازده ضمن اشاره به کسب رتبه دوم درآمدی در بین مناطق سیزده گانه شهرداری مشهد ، برنامه ریزی و انسجام سازمانی و همت مضاعف کارکنان را ، مهمترین دلایل این دستاورد دانست.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دوازده : احمد محبی گفت : از ۲۴ بهمن ماه شهرداری منطقه ۱۲ در حوزه درآمد از رتبه سوم در بین مناطق به رتبه دوم صعود کرد.
وی همت مضاعف کارکنان این منطقه را ستود و خاطرنشان کرد : کسب درآمد در شرایط فعلی نیازمند برنامه ریزی و انسجام سازمانی است .
وی افزود: روند پاسخگویی در منطقه دوازده ، مورد نقد و بررسی قرار گرفت و با تحلیل سیر رسیدگی ، دلایل و عوامل تاخیر مرتفع گردید.
محبی یادآور شد: هماهنگی بین معاونت شهرسازی و معاونت مالی و درآمد منطقه دوازده موجب کوتاه شدن مدت پاسخگویی به درخواستهای شهروندان شده و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته است.
شهردار منطقه دوازده به رشد صعودی صدور پروانه ساخت طی یک سال اخیر اشاره نمود و خاطرنشان کرد: منطقه دوازده در ذات خود دارای قابلیت های بیشمار و متعددی است و استفاده از فناوری های نوین در شهرسازی و مدیریت شهری – وفاداری به طرح تفصیلی موجب توسعه متوازن و پایدار خواهد شد.
محبی تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع و وحدت رویه در پاسخگویی با محوریت رعایت قوانین و مقررات را سرلوحه کار خود قرار داده ایم . وی در ادامه گفت: شهرداری منطقه دوازده در شیفت عصر نیز آماده ارائه خدمات در حوزه صدور پروانه و پایانکار و پاسخ به استعلامات است و شهروندان میتوانند برای اخذ خدمات مورد نیاز تا ساعت ۱۷ مراجعه داشته باشند.
محبی اظهار داشت : تا کنون ۸۰% درآمد پیشبینی شده در سال ۹۶ را کسب کرده ایم و طبق پیش بینی ها تلاش میکنیم تا پایان سال جاری ۱۰۰% آن را تحقق بخشیم.
وی ابراز امیدواری کرد : منطقه دوازده به عنوان یک نوین شهر ،  با استفاده از فن آوری های مدرن در حوزه شهرسازی پیشگام در ساختن شهری هوشمند و شهروند مدار شود و سهم خود را در تحقق شهر امید – شهر زندگی ادا کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن