مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

معاون شهردار مشهد: زن در خانواده نقش محوری ایفا می کند

کد خبر : 14793

معاون شهردار مشهد  گفت: زن در خانواده نقش محوری ایفا می کند و زوج های جوان نباید گمان کنند که از ابتدای زندگی همه امکانات باید برای آن ها فراهم باشد!

به گزارش صبح مشهد، دکتر حسین نژاد با بیان این که زن در محیط خانواده نقش محوری ایفا می کند، خاطرنشان کرد: این که زن در عرصه های مختلف به گونه ای با فرزندان ارتباط برقرار کند که در اثر فعالیت او یک فضای آرامش بخش در زندگی فراهم شود، مسأله مهمی است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار مشهد مقدس در جریان ویژه برنامه آشیانه هفتمین کاروان ازدواج دانشجویی سال ۹۶ که در محل برج سپید مشهد برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین زوجین دانشجوی شرکت کننده در این طرح ملی، به بیان نکاتی پیرامون استحکام خانواده و زندگی مشترک پرداخت.

وی با بیان این که زن در محیط خانواده نقش محوری ایفا می کند، خاطرنشان کرد: این که زن در عرصه های مختلف به گونه ای با فرزندان ارتباط برقرار کند که در اثر فعالیت او یک فضای آرامش بخش در زندگی فراهم شود، مسأله مهمی است. برای نمونه آموزش عبادت و مسائل معنوی به فرزندان موجب آرامش خاطر مرد در یک زندگی می شود.

حسین نژاد ضمن سفارش به زوجین دانشجو برای حمایت از یکدیگر در شرایط مختلف زندگی و تحمل شرایط سخت ابتدای زندگی مشترک، اظهار کرد: در زندگی همه ما شرایط از ابتدا فراهم نبوده و انسان باید برای پیشرفت خود تلاش کند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار مشهد افزود: زوج های جوان نباید گمان کنند که از ابتدای زندگی همه امکانات باید برای آن ها فراهم باشد. اگر با صبر و توکل به خدا امور خود را پیش ببرند، خداوند همه چیز را به آن ها عطا می فرماید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن