اجتماعیاخبار مهم

پیام شهردار مشهد مقدس بمناسبت ٢٢ بهمن: این ما بودیم که از جدال تاریکی پیروز درآمدیم

کد خبر : 14776

بنام خدا

۴ دهه از طلوع انقلاب مردم ایران می گذرد.
۴ دهه است که شهروندان ایرانی روی پای خود ایستاده اند و سرافراز،متین، صلح طلب و مقتدر این پیام را به جهان رسانده اند که می توان از پس باور توان جوانان ایرانی و احترام به نظام مردم سالار دینی به استقلال و آزادی رسید.
اکنون با قامتی استوار و سرافراز در آستانه ی چهل سالگی انقلاب میتوانیم به جهان بگوییم؛

این ما بودیم که از جدال تاریکی پیروز درآمدیم.
و این ما هستیم که چون سروهایی آزاد قد کشیده ایم به سمت آبی آسمان و فردای روشنی که از آن ماست ،از خانه به خیابان می آییم، سرود “امید” می خوانیم به شکرانه ی این همدلی دیرینه با همخواهیم ماند و تاریخ می تواند تا دورترین روزها و تا همیشه از بزرگی این مردم حکایت ها داشته باشد.
این ما_بودیم که به توان کارآفرینان، دانشمندان، نخبگان و جوانان این خاک اعتماد کردیم و آنها بودند که برای این وطن اعتبار ساختند.
این ما بودیم که یک دهه تحریم ظالمانه را تاب آوردیم و بازهم این ما بودیم که درس مذاکره مقتدرانه و خردمندانه به جهان دادیم و امروز دنیا مهر تایید به رفتار دیپلمات های ما می زند و جهان این ادب فاخر را می ستاید.
این ما بودیم که نشان دادیم فخر ایرانی به تاریخ عظیمش، دانش نخبگانش، هنر هنرمندانش و توان کارآفرینانش است و نه قدرت نظامی و تلخی کلمات تهدید آمیز. و بازهم این ما بودیم که نشان دادیم هم میتوان قدرت دفاعی داشت و هم خطری برای جهان نبود.
۴ دهه دنیا سعی کرد ما را نبیند ولی این ما بودیم که با متانت و اعتماد به نسل جوان خود را در دل و جان مردم جهان نشاندیم.
این ما بودیم که انقلاب را به مردم سالاری، دموکراسی، توسعه، خودباوری و اقتدار ملی و جهانی معنا کردیم و این دست آوردها رخ نمی داد مگر با پیوند چند رکن مردم داری، عزتمداری، دین باوری و البته صلح طلبی.
یقین دارم ، بیست و دوم بهمن امسال مردم بزرگ مشهد مقدس باهمه قصوری که ما داشته ایم ، دوباره می آیند تا درکنار سایر مردم ایران عزیز سرود آزادی بخوانند.
اینجا در مشهد، امروز در کنار صفوف مردم، مانند همیشه مسول و شهروند هردو یکسان اند. یکی با حمایت و اطمینانش و دیگری با تلاش شبانه روزی باید در خدمت این سرزمین و آینده آن باشند.
شهردار شما هم با افتخار کنارتان خواهد بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن