اخبار مهماستانیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

معاون اداری و طرح برنامه نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها در گفتگو با صبح مشهد: طرح همسفر تا بهشت با هدف تبیین و فرهنگ سازی ازدواج آسان با الگوی ایرانی اسلامی اجرا می شود

کد خبر : 14731

طرح همسفر تا بهشت در راستای سبک زندگی ایرانی اسلامی و با هدف تبیین و تبلیغ و فرهنگ سازی برای ازدواج آسان برگزار می شود.

معاون اداری و طرح برنامه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در گفتگو با خبرنگار ما از ثبت نام بیش از ۲۰ هزار زوج در طرح ملی همسفر تا بهشت تا کنون خبر داد. به گزارش صبح مشهد، مجتبی ابراهیمی گفت: طرح همسفر تا بهشت که نام انتخاب شده ای برای الگوهای ازدواج دانشجویی است، در راستای دغدغه سبک زندگی اسلامی ایرانی از سوی مقام معظم رهبری می باشد.
وی در خصوص دیگر اهداف این طرح افزود: تبیین، تبلیغ و فرهنگ سازی برای ازدواج آسان و پایدار به سبک دینی و قرآنی در کنار حرم امام رضا علیه السلام می تواند یک الگو برای همه ازدواج ها باشد و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به دنبال مدل سازی با هدف کلان زندگی پایدار برای همه مردم ایران است.
ابراهیمی به برگزاری کارگاه های آموزشی در قبل و بعد ازدواج، توجه به نوع و سبک اعزام و هدایا بر اساس هدف کلی و اسناد بالادستی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: سامانه ای برای پاسخ گویی به مشکلات و مسائل زوجین طراحی و اجرایی شده است تا زوج های دانشجو بتوانند برای رفع مسائل خود از آن کمک بگیرند.
وی با بیان این که تا کنون ۲۰ هزار زوج در سراسر کشور در طرح ملی همسفر تا بهشت ثبت نام کرده اند، تصریح کرد: ثبت نام تا پایان بهمن همچنان ادامه دارد.
معاون اداری و طرح برنامه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به تعامل بسیار مطلوب آستان قدس رضوی در همراهی و همکاری با طرح همسفر تا بهشت اشاره کرد و افزود: شخص تولیت آستان و معاونین ایشان همکاری ببسیار خوبی در تامین فضای مناسب و اطعام زوجین دانشجو در مهمان سرای حضرت رضا ( ع ) داشته اند که لازم است از آنان تشکر ویژه ای داشته باشم.
وی در پایان به تلاش های نهاد در اعزام رایگان زوج های دانشجوی مناطق محروم کشور در قالب طرح همسفر تا بهشت خبر داد و اظهار امیدواری کرد: تمامی زوج های دانشجویی که ثبت نام و شناسایی شوند و حتی در فاصله دور از مرکز شهرها باشند، در اولین فرصت به مشهد مقدس اعزام شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن