شهری

مدیر فرهنگسرای بهشت خبر داد: برگزاری نشست های هویتی و موضوعی انقلاب اسلامی

کد خبر : 14711

مدیر فرهنگسرای بهشت از برگزاری برنامه های متنوع ویژه ایام دهه فجر در این فرهنگسرا خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، بهزاد چوپانکاره با اعلام این مطلب افزود: معرفت و شناخت افراد یک جامعه نسبت به حوادث و انقلاب های خود، بخشی از هویت گذشته یک ملت را تشکیل می ده.
وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین وقایع اواخر قرن بیستم است که در آن اکثر گروه ها، مناطق و شهرهای کشور مشارکت گسترده ای داشتند و شهر مقدس مشهد یکی از مراکز مهم و فعال در انقلاب اسلامی بوده است.
چوپانکاره هدف از اجرای این برنامه را تاثیر گذاری و انتقال پیام انقلاب با معرفی مصادق، الگوهای عینی از طریق ارتباط چهره به چهره، آشنا سازی نسل جوان با درس ها، تجربه ها و ارزش های انقلاب اسلامی، عنوان کرد.
مدیر فرهنگسرای بهشت نهادینه سازی بیان وقایع انقلاب به شکل صحیح و برقرای ارتباط دو سویه بین نسل انقلاب و نسل جدید را از دیگر اهداف این برنامه ها دانست و گفت: این نشست ها سبب ارتقای سطح دانش، بینش و معرفت مخاطبان نسبت به مسایل انقلاب در مشهد خواهد شد.
خاطر نشان می شود این نشست ها در موضوعات مختلف و در قالب ۵ برنامه در محل فرهنگسرای بهشت برگزار خواهد شد.
شب خاطره انقلاب مشهد در فرهنگسرای بهشت

به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه فجر نشست های هویتی و موضوعی با عنوان شب خاطره انقلاب مشهد توسط فرهنگسرای بهشت هم اکنون در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، این نشست ها با حضور بزرگان و شخصیت های تاثیر گذار انقلاب مشهد برگزار شده و سعی می شود با دعوت از شاهدان عینی که خاطرات ارزنده ای دارند و نیز با حضور مردم علاقمند، از طریق گفتمان دو طرفه و جذاب، نگاه هویتی را در مخاطبان ایجاد نماید.
معرفی اماکن تاثیر گذار و پایگاه های فکری و کانون های تجمعی مردمی و نقش توده ها و اقشار مختلف در پیروزی انقلاب اسلامی، و نیز معرفی جایگاه ممتاز شهر مشهد به مخاطبان از اهداف برگزاری این برنامه ها خواهد بود.
میهمانان ویژه ای همچون آقایان محمود رعیت نژاد، حسن فرهادی، سید امیر شوشتری، علی اکبر عرفانی و محمد جعفر یاوری در این نشست ها حضور داشته و به بیان تاریخ شفاهی اتفاقات و وقایع مختلف تاریخ انقلاب مشهد خواهند پرداخت.
شایان ذکر است خاطره گویی، نمایش تئاتر، اجرای موسیقی و سرود، مسابقه و اهدای جایزه از دیگر برنامه های این نشست ها است که از ۱۵ لغایت ۱۹ بهمن ماه به مدت ۵ شب از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰ در فرهنگسرای بهشت برگزار خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن