اخبار مهمدانش و فناوری

استاندار خراسان رضوی در آئین تجلیل از نخبگان و استعدادهای برتر استان: برخی از نخبگان خراسانی جز یک درصد دانشمندان برتر دنیا هستند

کد خبر : 14672

استاندار خراسان رضوی گفت: یک درصد دانشمندان جهان در خراسان رضوی هستند، اما آنطور که باید معرفی نشدند و باید بنیاد نخبگان استان در این مسیر تلاشی ویژه داشته باشد.
به گزارش صبح مشهد، علیرضا رشیدیان در آئین تجلیل از نخبگان و استعدادهای برتر خراسان رضوی اظهار کرد: ایام‌الله دهه مبارک فجر فرصتی ویژه برای یادآوری ایمان به خدا و کلام گوهر بار (ما می‌توانیم) حضرت امام خمینی(ره) است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برکات زیادی در مسیر حرکتی ما داشت و ایرانی در مسیر بالندگی تلاش می‌کند و نه برای جمع کردن مال و معتقدیم که رقابت انتخاباتی باید رقابتی در مسیر آبادانی کشور باشد.
استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نخبگان خراسان رضوی توفیق همجواری با عالم آل محمد(ص) را دارند و باید نگاهی امام رضایی در این نخبگان باشد که الحمدلله هست.
رشیدیان با اشاره به اینکه مشکلات موجود در زندگی شهری ما مسائل و مشکلاتی را ایجاد می‌کند، اضافه کرد: این مشکلات با افکار و ایده‌های سازنده نخبگان قابل حل است و باید در همه عرصه‌ها و حوزه‌ها نخبه‌پروری کنیم و معتقد بر این عقیده هستیم که تعداد نخبگان استان بیشتر از ۱۴۵۰ نفر اعلام شده بوده است.
وی تاکید کرد: شوراهای نخبگانی استان در تخصص‌های مختلف فعال است و از تجربیات این نخبگان در عرصه‌های مختلف در مسیر پیشرفت بهره‌مند می‌شویم.
استاندار خراسان رضوی به عدم معرفی درست‌ نخبگان استان اشاره کرد و گفت: یک درصد دانشمندان جهان در خراسان رضوی هستند، اما آنطور که باید معرفی نشدند و باید بنیاد نخبگان استان در این مسیر تلاشی ویژه داشته باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن