اسلاید شوپایتخت فرهنگ اسلامی

طنین فریاد “فلسطین تنها نیست” در مشهد

کد خبر : 52101

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، صدها زائر و مجاور بارگاه منور رضوی با حضور در راهپیمایی پرشور روز قدس، فریاد “فلسطین تنها نیست” را سر دادند تا روز حماسی دیگری را در دفاع از این ملت مظلوم در تاریخ این دیار به ثبت برسانند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از ایرنا، گروههای مختلف مردمی، هیاتهای مذهبی، تشکلها، دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف، پیر و جوان، زن و مرد در مشهد مقدس در حالی که هر کدام پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند، راهپیمایی این روز بزرگ ضد استکباری و ضد صهیونیستی را از میدان ۱۵ خرداد ماه آغاز کردند.

با توجه به حوادث اخیر در فلسطین و حملات متعدد رژیم جعلی صهیونیستی به نوار غزه، امسال حضور گسترده و حماسی مردم انقلابی مشهد مقدس در راهپیمایی روز قدس پرشورتر از سال گذشته است و اقشار و طیفهای گوناگون در این روز به فرمان تاریخی امام راحل و رهبر کبیر انقلاب لبیک گفته و رهسپار خیابانها برای محکوم کردن اسرائیل غاصب شده اند.

بی شک حضور پرشور و حماسی مردم مبارز، انقلابی و همیشه در صحنه مشهد مقدس در این راهپیمایی عظیم مردمی، نشانگر ایمان راسخ و اراده آهنین آنان به براندازی طاغوت زمان و به زیرکشیدن رژیم کودک کش اسراییل جنایتکار است که مردم مومن و انقلابی مشهد همچون سالهای گذشته روز حماسی دیگری را برای نشان دادن ایستادگی و یکپارچگی حود در برابر استکبار در تاریخ ثبت خواهند کرد.

درد مشترک جهان اسلام و ضرورت مبارزه هماهنگ و متحدانه در برابر رژیم غاصب اسراییل برای آزادی قدس شریف است، مهمترین انگیزه برای حضور ملیتهای مختلف، مهاجرین و اتباع در راهپیمایی روز قدس مشهد مقدس است، در کنار آن زائران نیز خود را از این فیض بی نصیب نگذاشته و زیارتشان را با شرکت در راهپیمایی روز قدس کامل خواهند نمود.

امروز راهپیمایان روز قدس در مشهد مقدس از میدان پانزده خرداد به سمت حرم مطهر رضوی حرکت حماسی خود را با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم» و «روز جهانی قدس یوم الله یوم الله است» آغاز کرده اند، پرچم حزب الله لبنان به صورت گسترده در دست راهپیمایان است که در کنار پرچم ایران زینت بخش این مراسم است.

آغاز این حضور همزمان با خوانش سرودهای مختلف در حمایت از فلسطین بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن