ورزشی

همزمان با هوای پاک؛ شرکت گاز خراسان رضوی میزبان همایش بزرگ دوچرخه سواری استان شد

کد خبر : 14390

همزمان با هفته هوای پاک و در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی، همایش بزرگ دوچرخه سواری در خراسان رضوی به میزبانی شرکت گاز استان برگزار شد.
به گزارش صبح مشهد، در این برنامه که صبح امروز جمعه ششم بهمن ماه از ساعت ۱۰ آغاز شد، بیش از ۲۵۰ دوچرخه سوار مسیر میدان تختی تا اداره مرکزی شرکت گاز خراسان رضوی را رکاب زدند.
دوچرخه سواران در طول مسیر خیابان های آبکوه، میدان راهنمایی، چهارراه خیام، میدان فردوسی و بلوار سازمان آب را رکاب زده و در پایان با حضور در شرکت گاز خراسان رضوی بر لزوم توجه به هوای پاک و جایگزینی دوچرخه به جای خودروهای شخصی علی الخصوص خودروهای تک سرنشین تاکید کردند.
رئیس امور hse شرکت گاز خراسان رضوی در حاشیه برگزاری این همایش هدف از میزبانی شرکت گاز استان از این همایش را توجه به مقوله ورزش همگانی دانست و گفت: موثرترین راهکار مقابله با آلودگی این روزهای کلان شهر مشهد توجه به قانون هوای پاک است.
محمد ایمانی فر، تعامل و همکاری سازمان های دولتی در پاکسازی هوای شهر مشهد را امری لازم و ضروری برشمرد و گفت: شرکت گاز خراسان رضوی همواره دستگاه پیشگام در حوزه ایمنی و بهداشت استان بوده است.

تبلور ورزش دوستی در مدیران و مسئولان گاز خراسان رضوی

رییس هیئت سه گانه ورزشی مشهد مقدس نیز در این همایش ضمن قدردانی از نحوه میزبانی شرکت گاز خراسان رضوی اظهار کرد: تبلور ورزش دوستی در مدیران و مسئولان شرکت گاز خراسان رضوی به وضوح دیده می شود.
سید مجتبی جاودانی با بیان این مطلب که فرهنگ سازی استفاده از دوچرخه نیازمند کارهای زیادی است افزود: ترویج و ارتقاء فرهنگ دوچرخه سواری معلولی از حمایت سازمان های دولتی و خصوصی است.
درپایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود از سوی شرکت گاز خراسان رضوی به دوچرخه سواران اهدا شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن