اخبار مهماقتصادی

۵ بهمن ماه مرحله استانی دوازدهمین المپیاد فرش دستباف برگزار می شود

کد خبر : 14298

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از برگزاری مرحله استانی دوازدهمین المپیاد فرش دستباف در روز پنج شنبه مورخ ۵ بهمن خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، سعید کاظمی اظهارداشت: المپیاد فرش دستباف در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود و مرحله مقدماتی ( استانی ) آن, ۵ بهمن ماه در مراکز دانشگاهی و مؤسسات آموزش علمی و هنرستانهای کار و دانش آموزش و پرورش به صورت تئوری و عملی برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه در هر مرحله ، مسابقات در سه رشته طرح و رنگ ، بافت ، رنگرزی در سطح دانش آموزی و در چهار رشته طرح و رنگ ، بافت ، رنگرزی و مرمت در سطح دانشجویی برگزار می گردد اظهار داشت: افرادی که بالاترین امتیاز لازم را در مرحله مقدماتی المپیاد کسب نمایند به عنوان منتخبین استان به مرحله نهایی المپیاد راه می یابند.
کاظمی تصریح کرد: مرحله کشوری ‹‹ دوازدهمین المپیاد فرش دستباف›› از هشتم تا دهم اسفندماه امسال در استان اصفهان ( شهرستان کاشان ) در دو مرحله دانش آموزی و دانشجویی برگزار خواهد شد و پس از برگزاری مرحله نهایی المپیاد ، اعلام نتایج و مشخص شدن نفرات برتر در هر رشته ، به رسم یادبود جوایزی از سوی مرکزملی فرش ایران به برگزیدگان اعطاء خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن