مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

همزمان با پاسداشت روز غزه؛ شب شعر “ستاره و زیتون” برگزار می شود

کد خبر : 14295

مدیر روابط عمومی دفترجمعیت دفاع از ملت فلسطین خراسان رضوی گفت: همزمان با پاسداشت “روزغزه” شب شعر “ستاره و زیتون” با موضوع مقاومت در مجتمع امام رضا(ع) برگزار می شود.
به گزارش صبح مشهد، محمد میکانیک در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارداشت: هفتم دی ماه ۸۷ روز حمله رژیم صهیونیستی به غزه و آغاز عملیات علیه مقاومت بود و رژیم صهیونیستی باور داشت طی یک دوره کوتاه ۷ تا ۱۰ روزه می‌تواند جریان مقاومت را از بین ببرد اما پس از ۲۲ روز مجبور به عقب نشینی شد و از این رو ۲۹ دی ماه روز”غزه” نامگذاری شد.
او افزود: سازمان بسیج هنرمندان استان خراسان رضوی با همکاری دفتر جمعیت دفاع از ملت فلسطین به عنوان تنها دفتر استانی این جمعیت در شرق کشور شب شعر ستاره و زیتون را با موضوع مقاومت برگزار می کند.
میکانیک تصریح کرد: در واقع شاعران و هنرمندان در این شب شعر با بهره مندی از زبان هنر به پاسداشت ۲۲ روز مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم منحوس صهیونیستی خواهند پرداخت چرا که روز غزه فرصتی برای رساندن فریاد مظلومیت و حق طلبی مردم فلسطین به گوش جهانیان است و شاعران خراسانی با زبان گویای شعر مظلومیت زنان و کودکان فلسطینی را فریاد خواهند زد.
او خاطرنشان کرد: از انجایی که هنر و شعر زبانی گویاست لذا از شاعران خراسانی بویژه شاعران فعال در حوزه مقاومت و فلسطین دعوت می کنیم تا صدای مظلومیت ملت فلسطین را با اشعار حماسی خود به گوش جهانیان برسانند.
گفتنی است این شب شعر ۲۸دی ماه ساعت ۱۶ در سالن اجتماعات مجتمع امام رضا(ع) واقع در پارک ملت مشهد با حضور شاعران و هنرمندان برگزار می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن