اجتماعی

پیش بینی بارش پراکنده برف و باران در نواحی کوهستانی خراسان رضوی

کد خبر : 14261

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشهای پراکنده باران و برف در نواحی سردسیر و کوهستانی این استان برای امشب پیش بینی می شود.

آیدا فاروقی گفت : افزایش ابرناکی و مه آلودگی هوا از عصر امروز ۲۵ دی نیمه شمالی خراسان رضوی را فرا می گیرد و بارش باران و برف در جاده های کوهستانی فردا پایان می یابد.
وی به روند کاهش دما تا روز چهارشنبه هفته جاری در خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: بیشینه دمای امروز هوای مشهد ۹ درجه پیش بینی شده و فردا به پنج درجه سلسیوس کاهش می یابد. کمینه دمای هوای مشهد در شبهای پیش رو نیز بین ۳ تا ۵ درجه زیر صفر در نوسان خواهد بود.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: کیفیت امروز هوای مشهد در وضعیت ناسالم قرار دارد اما انتظار می رود با افزایش رطوبت و بارش باران تا فردا میزان آلایندگی هوا در این شهر کاهش یابد.
گلمکان با حداقل دمای هشت درجه زیر صفر و مه ولات با حداکثر دمای ۱۷ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. بیشترین شدت وزش باد نیز طی این مدت از شهرستانهای تایباد، بردسکن و فریمان با سرعت ۳۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

منبع: ایرنا

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن