مشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

به‌مناسبت سالروز تشکیل بسیج رسانه؛ نشست مدیران رسانه‌ای خراسان رضوی با حضور سردار نظری در مشهد برگزار شد

کد خبر : 14258

به‌مناسبت سالروز تشکیل بسیج رسانه نشست هم‌اندیشی مدیران رسانه‌های مکتوب، شنیداری و فضای مجازی با حضور سردار نظری در مشهد برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد، نشست مدیران رسانه‌ای خراسان رضوی ظهر امروز با حضور مدیران ارشد رسانه‌های استان خراسان رضوی، فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام و رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در دفتر مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی برگزار شد.

سردار یعقوبعلی نظری در این نشست ضمن خوش آمد گویی به مدعوین با بیان این نکته که تقابل ما با کفر و استکبار یک تقابل ترکیبی است و ما باید از دستاورد انقلاب اسلامی دفاع کنیم، خاطرنشان کرد: ما در همه عرصه از جمله عرصه‌های سخت و نرم درگیر هستیم.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: دشمنان ما جرئت مقابل رودررو با ما را ندارند، بنابراین، قصد دارند با تحریم ما را کنترل کنند.

نظری این تقابل را طبیعی دانست و یادآور شد: وقتی ما می‌خواهیم یک اندیشه‌ای را معرفی کنیم و به دنبال این معرفی، استقبال صورت بگیرد باید منتظر تهاجم باشیم.

وی با ذکر این نکته که ما باید برآورد صحیحی از اقدامات دشمن بکنیم، بیان کرد: باید طراحی خاصی برای پیشگیری اقدامات مستکبرین انجام بدهیم.

فرمانده سپاه اما رضا(ع) در خصوص تهاجم فرهنگی در این روزها گفت: ما نباید اجازه بدهیم که مردم تحت تاثیر عملیات روانی قرار بگیرند.

نظری اضافه کرد: باید با بصیرت به موقع وارد کار شویم.

وی با بیان این جمله که دوستی با آمریکا کشنده و تقابل با آن زیانده است، گفت: شما هیچ کشوری را پیدا نمی‌کنید که با آمریکا دوستی کند و هویت مستقل داشته باشد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) افزود: ما باید هزینه مقابله با آمریکا را بپردازیم، ولی باید با تلاش آن را کم کنیم.

محسن نصرپور، مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی نیز در این نشست با یادآوری سالروز تاسیس بسیج رسانه، در خصوص بسیج اظهار داشت: بسیج ستون فقرات است و یکی از مهم‌ترین نهادهای انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه شکاف نسل‌ها زیاد شده، متذکر شد: بسیج با به هم پیوستن نسل‌ها، پویایی را در جامعه تزریق می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی با بیان این نکته که رسانه‌ها می‌توانند از برکات بسیج استفاده کنند، ادامه داد: هدف بسیج رسانه، تربیت و تعالی نیروهای رسانه‌ای است.

نصرپور با تاکید بر اینکه بهترین رهنمودها، رهنمودهای مقام معظم رهبری است‌، اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت امام(ره) و تدابیر رهبری برنامه‌ریزی دشمن در این حوزه‌ها شکست خورده است.

وی با بیان این نکته که باید یک جبهه فرهنگی و رسانه‌ای با یک فرمانده و یک مقر فرماندهی ایجاد شود‌، یادآور شد: ما باید نیروهای مومن را شناسایی کنیم، ظرفیت‌ها را بسنجیم، ظرفیت‌شناسی کنیم و به طور بهینه بهرمند شویم.

عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی نیز در نشست مذکور اظهار داشت: نگاه بسیج رسانه، فراجناحی است.

وی در خصوص نقش فضای مجازی در جامعه خاطرنشان کرد: هجمه‌های دشمنان در فضای مجازی بسیار زیاد است و ما باید در این فضا ورود پیدا کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان ضوی در خصوص قدرت رسانه‌ای این استان یادآور شد: خراسان رضوی دومین قطب رسانه‌ای کشور است.

محمدیان دلیل این مقام را مجاورت با بارگاه ملکوتی امام رضا دانست و گفت: ظرفیت‌های زیادی در استان ما وجود دراد که باید به‌وسیله این ظرفیت‌ها به بیان دغدغه‌های خود بپردازیم.

در پایان این نشست از مدیران و نخبگان رسانه‌ای خراسان رضوی تجلیل شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن