اخبار مهماقتصادی

نصب ۳۷۰۰ انشعاب جدید گاز در خراسان رضوی

کد خبر : 14218

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از تداوم  نهضت گازرسانی در اقصی نقاط این استان خبر داد و گفت: سه هزار و ۷۰۰ انشعاب جدید گاز طبیعی طی آذرماه امسال در سطح شهرها و روستاهای استان انجام شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خراسان رضوی، سید حمید فانی با اعلام این خبر اظهار کرد: از مجموع ۳۷۰۰ انشعاب جدید نصب شده گاز طبیعی در این مدت، ۵۰۰ انشعاب سهم بخش شهری و سه هزار و ۲۰۰ انشعاب نیز در بخش روستایی نصب و راه اندازی شده است.
وی افزود: ۸۸۶ هزار و ۳۳۹ انشعاب در استان وجود دارد که از ابتدای امسال تاکنون ۳۶ هزار و ۶۳۴ انشعاب دیگر در جهت توسعه خدمات زیربنایی در مناطق کمتربرخوردار راه اندازی گردید.
فانی با بیان این مطلب که شرکت گاز استان وظیفه تامین گاز دو میلیون و ۱۲۰ هزار و ۲۶۲ مشترک را برعهده دارد تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۱ هزار و ۱۰۲ مشترک جدید به این آمار افزوده شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ابتدای سال جاری شعاری مبنی بر گازرسانی هر ۱۲ ساعت به یک روستا را مطرح کردیم و خدا را شاکریم که تا به امروز شاهد تحقق ۱۰۰ درصدی این شعار بوده ایم.
فانی یادآور شد: در ابتدای ماه جاری بزرگترین پروژه گازرسانی کشور با ظرفیت دو شهر و ۳۲۷ روستا آغاز و ان شاا… تا پایان امسال این عدد به ۷۰۰ روستا خواهد رسید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + شش =

دکمه بازگشت به بالا
بستن