اسلاید شوستون اصلیشهری

رئیس شورای اجتماعی محلات مشهد خبر داد: برگزاری دومین جشنواره «خوب مثل بچه ها» ویژه ۳۰ هزار کودک مشهدی

کد خبر : 14189

دومین جشنواره «خوب مثل بچه‌ها» با همکاری شورای اجتماعی محلات مشهد و شهرداری منطقه ۱۰ به مرحله اجرا در آمده و در برگزاری آن آموزش و پرورش خراسان رضوی، سازمان بهزیستی و سازمان مپ شهرداری مشهد مشارکت فعال دارند.

رئیس شورای اجتماعی محلات مشهد از برگزاری دومین جشنواره «خوب مثل بچه‌ها» ویژه ۳۰ هزار کودک مشهدی خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهدمقدس، سید مجتبی منتظری با بیان این مطلب در نشست خبری، اظهار کرد: دومین جشنواره «خوب مثل بچه‌ها» با مشارکت ۹۰ مهدکودک سطح منطقه ۱۰ و ۱۲ از بیستم دی‌ماه لغایت بیستم بهمن‌ماه به مدت یک ماه ویژه ۳۰ کودک مشهدی در فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشنواره نهادینه‌سازی فرهنگ شهروندی و حقوق شهرنشینی است، افزود: با توجه به اینکه مخاطبان اصلی این جشنواره، کودکان هستند تلاش می‌شود مفاهیم مرتبط با فرهنگ شهروندی از سنین پایین در بین آنان درونی و نهادینه‌سازی شود.
رئیس شورای اجتماعی محلات مشهد در تشریح موضوعات این جشنواره، بیان کرد: ترویج فرهنگ تفکیک از مبدا، حفظ فضای سبز، کاشت و آبیاری فضای سبز، توجه به حق تقدم، عبور و مرور عابران پیاده، ایمنی در منزل، احترام به بزرگترها، مسئولیت‌پذیری پسرها و صبور بودن دخترها و غیره از موضوعات قابل ذکر جشنواره است.
منتظری با اشاره به اینکه امسال و در دومین جشنواره «خوب مثل بچه‌ها» ۹۰ مهدکودک شهر حضور فعال دارند، گفت: امسال شاهد رشد حضور مهدکودک‌های شهر در این جشنواره هستیم و انتظار می‌رود سال آینده تمامی مهدکودک‌های مشهد برای حضور در این جشنواره داوطلب شوند.
وی خاطر نشان کرد: سال گذشته و در جریان برگزاری اولین جشنواره «خوب مثل بچه‌ها» ۳۰ مهدکودک مشارکت کرده و به تولید محتوا پرداختند.
رئیس شورای اجتماعی محلات مشهد با بیان اینکه موضوعات جشنواره در قالب شعر و داستان و سرود و با زبان کودکانه ارائه می‌شود، بیان کرد: قطعا آموزش به کودکان با زبان هنر تاثیرگذار و جذاب است و می‌تواند به درونی شدن این مفاهیم یاری رساند.
وی افزود: تمام کودکان شهر مشهد دعوت هستند در این جشنواره که از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در فرهنگسرای شهر زیبا و ایمن برپا می‌شود، شرکت کنند.
منتظری با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی ساخت کاردستی در حاشیه برگزاری این جشنواره، اظهار کرد: کودکان می‌توانند در این کارگاه‌ها آموزش ‌بینند چطور می‌توانند با مواد دور ریختنی و زائد کاردستی درست کنند ضمن اینکه مسابقه نقاشی نیز با موضوعات مختلف در حاشیه این جشنواره برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: انتظار می‌رود دومین جشنواره «خوب مثل بچه‌ها» مورد استقبال ۳۰ هزار کودک مشهدی قرار گیرد.
شایان ذکر است؛ دومین جشنواره «خوب مثل بچه‌ها» با همکاری شورای اجتماعی محلات مشهد و شهرداری منطقه ۱۰ به مرحله اجرا در آمده و در برگزاری آن آموزش و پرورش خراسان رضوی، سازمان بهزیستی و سازمان مپ شهرداری مشهد مشارکت فعال دارند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن