اخبار مهماسلاید شوستون اصلیمشهد 2017هویت مشهدپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

استاندار خراسان رضوی: اجازه نمی دهیم خواب دشمن تعبیر شود

کد خبر : 14106

استاندار خراسان رضوی گفت: به عده ای که به دنبال برآوردن آرزوهای باطل دشمنان این ملت و کشور هستند و می خواهند جایگاه منطقه ای و بین المللی ایران را مخدوش کنند اجازه نمی دهیم خواب آنها تعبیر شود.
به گزارش صبح مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان در حاشیه آیین تقدیر از برگزیدگان صدا و سیمای استان در جشنواره تولیدات مراکز استان ها و اجلاس سراسری فناوری رسانه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مسئولان در خدمت مردم هستند و در حوزه مطالبات آنها و رفع مشکلات تلاش می‌کنند و خود را موظف به پاسخگویی به دغدغه‌ های مردم می دانند.
وی ادامه داد: اساس کشور و نظام ما بر مبنای مردم‌سالاری دینی است و ارکان اجرایی آن بر اساس رای مستقیم مردم انتخاب می شوند و مسئولان خود را خادم مردم می‌دانند و مسلماً در کارهای اجرایی اشکالات، نواقص و انتقاداتی وجود دارد که در قانون راهکار رفع آن نیز دیده شده است.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به تجمعات روزهای اخیر در مشهد گفت: شهروندان به تجمعاتی که فراخوان آنها از آن سوی مرزها و بدخواهان صورت می‌گیرد، توجهی نکنند و خانواده ها هم از فرزندان خود مراقبت کنند که تحت تاثیر هیجانات و احساسات جوانی مورد طمع واقع نشده و فریب رسانه های بیگانه را نخورند.
رشیدیان با بیان اینکه مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۹ دی ثابت کردند که با نظام و انقلاب هستند، افزود: افرادی که انتقاداتی دارند و مایل هستند تجمع برگزار کنند طبق قانون باید درخواست خود را به مراکز مسئول بدهند و بعد از موافقت برای برگزاری تجمع، نیروهای انتظامی برای حفظ امنیت آنها اقدام می کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن