اسلاید شوستون اصلیشهری

امکان خروج آلاینده ها با ادامه روند پایداری هوای شهر مشهد وجود ندارد

کد خبر : 14049

مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: با ادامه روند پایداری هوای شهر مشهد امکان خروج آلاینده‌ها وجود ندارد.

به گزارش صبح مشهد به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهدمقدس، محمد پذیرا در ارتباط با افزایش آلودگی هوای شهر مشهد اظهار داشت: ظهر روز گذشته با پدیده پایداری هوای شهر مواجه شدیم که با این پدیده امکان خارج شدن آلاینده‌ها وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر چهارمین روز ناسالم بودن کیفیت هوای شهر مشهد در طول سال جاری را سپری می‌کنیم که امروز با شاخص ۱۷۰ به شرایط هشدار برای تمامی شهروندان رسیده است.

مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد تصریح کرد: در زمان آلودگی هوا اقدامات زیادی باید صورت بگیرد که در حوزه شهرداری دستورالعمل‌های ابلاغی اجرایی شده است.

پذیرا تصریح کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به خاموش کردن اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری در زمان توقف، جلوگیری از آتش زدن برگ‌های خشک، برخورد با خودروهای دودزا و… است.

وی ادامه داد: همچنین شهرداری مشهد با راه‌اندازی ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوا، وضعیت هوای شهر را رصد و به اطلاع شهروندان می‌رساند تا شهروندان از تردد غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: همچنین شهروندان می‌توانند با دریافت نرم‌افزار سامانه دیده‌بان سبز از سایت مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی، موارد تخلف در حوزه زیست محیطی را اعلام تا با متخلف برخورد لازم صورت گیرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن