اقتصادیستون اصلی

مدیرعامل شهرک صنعتی چناران خبر داد: ایجاد ۲۰۰ اشتغال در بزرگ‌ترین واحد تولید حوله کشور

کد خبر : 14040

مدیرعامل شهرک صنعتی چناران گفت: با ایجاد شرکت یاس سپید بزرگ‌ترین واحد تولیدی حوله کشور ۲۰۰ نفر اشتغال با حمایت شهرک‌های صنعتی استان ایجادشده است.
علی دهقان‌زاده امشب در حاشیه افتتاح بزرگ‌ترین واحد تولید حوله کشور در شهرک صنعتی چناران اظهار کرد: واحد تولیدی یاس سپید بزرگ‌ترین واحد تولیدکننده حوله در کشور با حمایت آقای مهدی زاده مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی درزمینهٔ زیرساخت و تأمین آب راه‌اندازی شد.
وی بابیان اینکه این واحد در کمتر از ۱۱ ماه راه‌اندازی شد، افزود: این کارخانجات با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیاردی بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است که در فاز اول ۲۰۰ اشتغال ایجاد کرده است .
دهقان زاده تأکید کرد: یکی از مزیت‌های سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی برای واحدهای تولیدی معافیت ۱۰ تا ۱۳ سال از مالیات است.
مدیرعامل شهرک صنعتی چناران عنوان کرد: حمایت‌های صورت گرفته از این واحد تولیدی در سال اقتصاد مقاومتی، از طرف مدیریت محترم شرکت شهرکهای صنعتی استان می تواند بستری برای ایجاد فاز دوم و اشتغال حداقل ۱۰۰ نفر را داشته باشد.
دهقان‌زاده بیان کرد: امیدواریم همانند این واحد تولیدی در حداقل زمان و برنامه‌ریزی‌های میان‌مدت رونق تولید را که وزیر صنعت اشاره‌کرده‌اند ایجاد کنیم.
وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این واحد تولیدی خبر خوبی می‌تواند باشد برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگانی که تمایل به ایجاد واحد تولیدی در شهرک صنعتی چناران را دارند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن