استانیاسلاید شودانش و فناوریستون اصلیشهر هوشمند

شهرهوشمند و شهروند محوری در تفاهم نامه دانشگاه آزاد و شهرداری منطقه ثامن

کد خبر : 13948

در راستای توجه به توانمندی های درونی به عنوان یکی از اصول اقتصاد مقاومتی و نیز ضرورت بهره وری از توانمندی های نهفته و آشکار نخبگان دانشگاهی برای به کاربستن فناوری های نوین در تحقق شهرهوشمند و شهروند محور،تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاداسلامی واحد مشهد مقدس و شهرداری منطقه ثامن با حضور دکتر ملک نژاد، رئیس دانشگاه آزاد و مهندس نعمتی، شهردار منطقه ثامن به امضا رسید.

به گزارش صبح مشهد، شهردار منطقه ثامن با اشاره به ابعاد مختلف بافت اطراف حرم رضوی و مشکلات زائرین، خواستار همکاری دانشگاه در زمینه های علمی و پژوهشی برای رفع مشکلات و توسعه امور شد.

نعمتی،طرح ملی بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی را یک ظرفیت فوق العاده و ویژه به عنوان یک پروژه عملیاتی عظیم در سطح ملی و حتی جهانی دانست و افزود: شهرداری منطقه ثامن به عنوان تنها منطقه شهری که دارای واحد مستقل پژوهش و فناوری است، از تعامل هرچه بیشتر با مجموعه های دانشگاهی و ظرفیت علمی فرهیختگان، به ویژه دانشجویان و دانشگاهیان مشهد مقدس استقبال می کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مقدس هم گفت: این مجموعه علمی با بهره گیری از ۵۳۰عضو هیئت علمی، در ابعاد مختلف علمی از جمله شهرسازی،معماری،جامعه شناسی و علوم اجتماعی،برنامه ریزی شهری و سایر رشته های مرتبط با مدیریت شهری و شهرسازی،آمادگی هرگونه همکاری و تعامل با مجموعه مدیریت شهری مشهد مقدس را دارد. دکتر ملک نژاد تصریح کرد: طرح های علمی میتواند در جهت حل مسائل پیش رو در اجرای طرح بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم رضوی،اثر بخش باشد.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن