اسلاید شوزندگیستون اصلیشهری

“الیت” به شهروندان مشهدی واگذار می‌شود

کد خبر : 13937

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد از واگذاری مدیریت و ثبت پارک حاشیه‌ای «الیت» به شهروندان خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهدمقدس، شهریار آل‌شیخ با بیان اینکه برای رفع دغدغه‌های شهروندان دراین‌باره تجارب و طرح‌های مختلفی بررسی شده اظهار داشت: در این راستا، با استفاده تجارب موفق مشابه در جهان، اعتماد به مردم بهترین راه است و مدیریت و راهبری پارک حاشیه‌ای به خود شهروندان واگذار می‌شود. ضروری است این مهم در مدیریت شهری مشهد نیز تطبیق داده شود.

وی بیان کرد: در همین راستا، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با همکاری حوزه حمل و نقل ترافیک مشهد نرم‌افزارهایی طراحی و تهیه کرده است که امکان ثبت پارک حاشیه‌ای خودرو را به شهروندان ارائه می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد اضافه کرد:در این روش، شهروندان زمان ورود و خروج پارک را با اینترنت یا پیامک اعلام می‌کنند. از این سیستم در کشورهایی مانند استرالیا و کانادا نیز استفاده شده است.

آل‌شیخ افزود: این نرم‌افزار دارای قابلیت‌های متعددی است که امکان استفاده بهینه از پارکینگ‌های حاشیه‌ای در شهر را برای شهروندان فراهم می‌کند. از این قابلیت‌ها می‌توان به امکان پایش آنلاین فضای پارک در سراسر شهر و همچنین انتخاب و رزرو فضا در پارکینگ‌های مجتمع اشاره کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن