اخبار مهماسلاید شودانش و فناوریستون اصلی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری مشهد خبر داد: تعیین‌تکلیف ۴٠٠٠ پژوهش در شهرداری مشهد

کد خبر : 13803

در تهران نیز ۵هزار پژوهش انجام شده است و بسیاری از پژوهش‌ها در شهرهای مختلف مشابه یا موازی‌اند. بر همین اساس لزومی ندارد که این پژوهش‌ها دوباره در یک شهر دیگر انجام شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری مشهد گفت: انجام هرگونه پژوهش در شهرداری متوقف شده است و درحال بازخوانی ۴ هزار پروژه انجام‌شده در شهرداری هستیم.
به گزارش صبح مشهد، شهریار آل‌شیخ در این خصوص اظهار کرد: این ۴ هزار پژوهش درواقع طرح‌های مطالعاتی بلااستفاده بوده؛ به این مفهوم که کاربرد اجرایی نداشته است. در بعضی موارد، در زمینه روند انجام پژوهش و دریافت نتیجه انتقاداتی وجود دارد که انتقادات را وارد می‌دانیم.
وی افزود: از حدود یک ماه پیش فرآیند پژوهشی در شهرداری مشهد متوقف شده است و کار بازنگری در پژوهش‌های قبل انجام می‌شود.
آل‌شیخ اضافه کرد: در‌حال‌ایجاد سامانه‌ای مشترک هستیم تا پژوهش‌های تمام شهرها در آن به اشتراک گذاشته شود. با این کار حداقل در ثبت سفارش اعلام می‌شود که پژوهش دیگری در جای دیگر انجام نشود.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی شهرداری مشهد با بیان اینکه به پژوهش‌های دیگر شهرها، مانند تهران، هم دسترسی داریم، گفت: در تهران نیز ۵هزار پژوهش انجام شده است و بسیاری از پژوهش‌ها در شهرهای مختلف مشابه یا موازی‌اند. بر همین اساس لزومی ندارد که این پژوهش‌ها دوباره در یک شهر دیگر انجام شود.
وی با بیان اینکه شهرداری مشهد در‌خصوص پژوهش‌های پایه اشباع است، تصریح کرد: بیشترین تمرکز بر روی پژوهش‌های کاربردی خواهد بود.
آل شیخ گفت: تعیین‌تکلیف ۴ هزار پژوهش انجام‌شده حدود دو تا سه ماه زمان می‌برد و قرار است برای روش کاری پژوهش‌ها در بودجه ٩٧ شهرداری تصمیم‌گیری شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن