استانیاسلاید شواقتصادیستون اصلی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از پروژه پدیده مطرح کرد: تسهیل امور برای رفع مشکلات سرمایه‌ گذاران در کیش

کد خبر : 13708

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از پروژه پدیده کیش از تسهیل امور برای بازگشت رونق به فعالیت‌های سرمایه‌گذاران در جزیره خبر داد.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی و امور بین ا‌لملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد ابراهیم انصاری لاری در حاشیه بازدید از پروژه پدیده که با حضور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری پدیده شاندیز انجام شد گفت: کارگروهی برای ساماندهی مشکلات پدیده کیش و آغاز فعالیت این پروژه تشکیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه پروژه پدیده یک مجموعه بزرگ ترکیبی شامل فضاهای گردشگری، هتل، بخش تجاری، تفریحی و پذیرایی است افزود: این پروژه به دلیل برخی مشکلات بلا تکلیف بود و در حال حاضر مدیریت جدید با شروع فعالیت در مشهد، موفق عمل کردند و پروژه کیش هم ظرف دو تا سه هفته آینده با تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات و اخذ مجوزهای لازم، فعالیت خود را از سر می‌گیرد.
‍  توافقات کلی برای صدور و تمدید مجوز های لازم برای پدیده کیش

همچنین مدیر عامل گروه شرکتهای سرمایه گذاری پدیده گفت: برای تمدید و صدور مجوزهای ساخت، پروانه فعالیت اقتصادی، توسعه فعالیت های عمرانی و بهره برداری در مجموعه پدیده کیش تفاهمات لازم با دکتر انصاری رئیس منطقه آزاد کیش به انجام رسید.

دکتر ابوالفضل انتظاری با اعلام این خبر و ضمن قدردانی از مدیران عالی منطقه آزاد کیش و همکاری و همراهی آنها برای حل مشکلات مجوزی و توسعه فعالیت های مجموعه پدیده افزود: کارگروه مشترکی تشکیل شده که باید حداکثر طی سه هفته زمینه‌های اجرایی توافقات نهایی را فراهم نمایند.

انتظاری در پایان گفت: صدور و تمدید این مجوز ها ارزش افزوده ی ویژه ای را برای پروژه فراهم می‌آورد. ضمن اینکه مقدمات جذب و جلب سرمایه‌گذاران را نیز مهیاتر می‌ کند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن