اسلاید شواقتصادیستون اصلی

فرماندار طرقبه-شاندیز: تسهیلات ۵۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های مجموعه پدیده شاندیز اختصاص می‌یابد

کد خبر : 13615

فرماندار طرقبه-شاندیز گفت: با تشکیل کنسرسیوم‌های بانکی در مجموعه پدیده شاندیز تسهیلات ۵۰۰ میلیارد تومانی با کارمزدهای بسیار پائین و اقساط طولانی‌مدت اعطاء می‌شود.
به گزارش صبح مشهد، سیدحسن حسینی در مراسم آغاز مرحله جدید از عملیات عمرانی پروژه‌های پدیده شاندیز، اظهار داشت: خوشبختانه‌ از زمان استقرار مدیران جدید پدیده شاندیز در این مجموعه و تعاملات صورت پذیرفته با ستاد تدبیر استان و شهرداری شاندیز شاهد اتفاقات خوبی بوده‌ایم و به‌زودی روزهای بهتری را هم در این مجموعه شاهد خواهیم بود.
وی افزود: تمام هم و غم مسئولان استانی و شهرستانی در ستاد تدبیر استان و به‌خصوص شخص استاندار خراسان رضوی رفع دغدغه‌ها و نگرانی‌های سهامداران و سرمایه‌گذاران پدیده شاندیز بوده است و بسیاری از مجوزهایی که برای این مجموعه نیاز بوده صادر شده است.
فرماندار طرقبه-شاندیز با بیان اینکه تعاملاتی با شهرداری و اداره‌های امور مالیاتی و جهاد کشاورزی صورت پذیرفته است، خاطرنشان کرد: شهرداری شاندیز بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان از جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ را استمهال کرده و آن را در قالب سهام جایگزین کرده است؛ همچنین تعاملاتی هم در بحث پرداخت صورت پذیرفته و برای بخش زیادی از مستلزمات پدیده عدم خلافی صادر شده است.
حسینی با اشاره به فعال شدن کنسرسیوم‌های بانکی در مجموعه پدیده شاندیز، تصریح کرد: با تشکیل کنسرسیوم‌های بانکی شاهد پرداخت وام‌هایی به مبلغ ۴۷ میلیارد تومان به مجموعه پدیده شاندیز بوده‌ایم با اقدامات مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این مجموعه اقساط این وام بدون تاخیر پرداخت شده است و مجموع پرداختی این وام‌ها ۵۰۰ میلیارد تومان با کارمزدهای بسیار پائین و اقساط طولانی‌مدت خواهد بود که به‌صورت دوره‌ای و براساس میزان پیشرفت کاری پرداخت می‌شود.
وی تاکید کرد: بسیار امیدوار هستیم که قیمت سهام به‌صورت متعارف نگهداشته شود و تمام تلاشمان در حفظ حقوق سهامداران و سرمایه‌گذاران ابر پروژه پدیده بوده است.
مدیرعامل گروه شرکت‌های پدیده شاندیز با بیان اینکه انجام هرگونه اقدامی نیازمند شارژ منابع مالی مورد نیاز بوده است، گفت: این منابع و مبالغ باید با درایت مسئولان به شکلی هدفمند و کنترل‌شده تزریق شود و امیدواریم که این تزریق بودجه با رشد شاخص ارزش سهام همراه باشد.
حسینی گفت: پروژه‌های پدیده شاندیز پیچیدگی‌ها و متغیرهای متعددی دارند که شامل مسائل فنی، عمرانی، بانکی، مالیاتی و غیره بوده است و امیدواریم که تمامی این حوزه‌ها و مجموعه‌ها به‌خوبی در مسیر بازیابی پروژه‌های پدیده شاندیز و اجرای موفق آن‌ها همت و همکاری لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه رویکردمان در رونق مجموعه پدیده شاندیز بوده است، افزود: یکی از اقدامات موثر در این حوزه برگزاری جشن‌ها، همایش‌ها، نمایشگاه‌ها و هفته‌های فرهنگی شهرستان‌های استان و خارج استان در این مجموعه بوده است تا شاهد رونق و آبادانی بیش از پیش شهر توریستی شاندیز باشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن