اسلاید شواقتصادیستون اصلی

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی خبر داد: صدور ۱۸۵ فقره پروانه بهره برداری صنعتی از ابتدای سال ۹۶

کد خبر : 13603

رئیس سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی ۸ ماهه سال ۹۶, ۱۸۵ فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری ۳۳۲۶۲ میلیارد ریال  و اشتغال ۵۰۳۹ نفر در استان صادر شده است.
به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت, معدن و تجارت خراسان رضوی, راضیه علیرضایی اظهارداشت: در بین پروانه های صادره در  ۸ ماهه سال ۹۶ در استان، بخش استخراج کانه های فلزی  با اختصاص  ۲۳۶۳۳ میلیارد ریال (۷۱ درصد از کل سرمایه گذاری)، بیشترین سهم را در بین صنایع داشته است.
علیرضایی با بیان اینکه طی ۸ ماهه امسال، استان در میزان سرمایه گذاری پروانه های بهره برداری، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: پروانه های بهره برداری صادر شده در استان در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر میزان سرمایه گذاری  ۹۰۶ درصد و از نظر میزان اشتغال ۹۵ درصد رشد داشته است.
وی گفت: خراسان رضوی با ۵۶۱۱ واحد صنعتی فعال و سرمایه گذاری بالغ بر ۱۴۸۲۰۳ میلیارد ریال و اشتغال حدود ۱۸۶ هزار نفر از نظر تعداد و اشتغال پس از استانهای تهران و اصفهان رتبه سوم و از حیث سرمایه گذاری در جایگاه پنجم (بعد از استانهای اصفهان خوزستان ، تهران، مرکزی) قرار گرفته است .
وی افزود: در حال حاضر ۷ درصد تعداد واحدها، ۶ درصد سرمایه گذاری کل کشور و ۸ درصد اشتغال صنعتی کشور مربوط به استان خراسان رضوی بوده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن